Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-18, 10:25
  #1
Medlem
Hej, jag har laddat ner appen "Export SMS" på min iPhone och synkat den med iTunes på min dator. Men, som jag förstår det måste sms-konversationerna som man vill exportera flyttas till appen och jag vet inte hur man gör det. Där ligger en exempel konversation och den har jag lyckats föra över till datorn. Men jag förstår inte hur jag ska få dit mina sms. Kan någon hjälpa mig?
Citera
2016-11-18, 10:37
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilovelife
Hej, jag har laddat ner appen "Export SMS" på min iPhone och synkat den med iTunes på min dator. Men, som jag förstår det måste sms-konversationerna som man vill exportera flyttas till appen och jag vet inte hur man gör det. Där ligger en exempel konversation och den har jag lyckats föra över till datorn. Men jag förstår inte hur jag ska få dit mina sms. Kan någon hjälpa mig?
Jag läste om det för ett tag sedan och då handlade det om ett gratisprogram som extraherar smsen från en okrypterad backup (som man gör via kabel i Itunes).
__________________
Senast redigerad av Redax 2016-11-18 kl. 10:58.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback