Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-17, 13:58
  #1
Medlem
Hej!

Jag vet inte om jag har placerat ämnet i rättl tråd men nu är min fråga.

kostar det pengar att BARA ladda ner kontakt 5 (inga instrument till det). Alltså bara kontakt 5 för att kunna ha möjligheten att lägga in instrument?

Kan jag ladda ner det gratis i natives instruments hemsida eller är det demo då? Eller full?

Snälla förklara för att jag fattar 0
Citera
2016-11-17, 14:34
  #2
Medlem
SverigeVan88s avatar
https://www.native-instruments.com/e...free-download/

Det finns gratis test men kan säga att gratis/prov vst's brukar antingen inte gå att spara ljuden i projektet alt inte exportera från DAW.
Blir inte det problemet så kommer det vara att det är för få ljud eller inte A-materialet mm.

Rekommenderar varmt att skaffa typ komplete ultimate eller motsvarande.
Fungerar utmärkt till bla Fl studio
Citera
2016-11-18, 14:44
  #3
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyMagnet
Hej!

Jag vet inte om jag har placerat ämnet i rättl tråd men nu är min fråga.

kostar det pengar att BARA ladda ner kontakt 5 (inga instrument till det). Alltså bara kontakt 5 för att kunna ha möjligheten att lägga in instrument?

Kan jag ladda ner det gratis i natives instruments hemsida eller är det demo då? Eller full?

Snälla förklara för att jag fattar 0

Kontakt 5 Player är gratis och du får ett urval av ljud men begränsningar gentemot fullständiga Kontakt 5.

Du kan köpa till biblioteket med ljud men kolla noga för ibland står det kräver fullständiga Kontakt eller stödjer ej Kontakt Play.
Citera
2016-11-23, 02:06
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PussyMagnet
Hej!

Jag vet inte om jag har placerat ämnet i rättl tråd men nu är min fråga.

kostar det pengar att BARA ladda ner kontakt 5 (inga instrument till det). Alltså bara kontakt 5 för att kunna ha möjligheten att lägga in instrument?

Kan jag ladda ner det gratis i natives instruments hemsida eller är det demo då? Eller full?

Snälla förklara för att jag fattar 0


Det är en världsledande sampler, köp den. Den är bland det bästa man kan ha till en DAW.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback