Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-11-30, 19:43
  #25
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Men tanken är väl att killar som inte får sina sexuella behov tillfredsställda ska sitta framför datorn och runka?

Nä, då hade det inte tjatats om porrfilter och porrförbud.

Tanken är antagligen att när män inte kan varken köpa sex elller får sin porrkonsumption, så ska de börja uppvakta kvinnor. Typ alla kvinnor.

Social engineering ungefär. Dömt att misslyckas, likt all social engineering.
Citera
2016-12-01, 00:07
  #26
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Nä, då hade det inte tjatats om porrfilter och porrförbud.

Tanken är antagligen att när män inte kan varken köpa sex elller får sin porrkonsumption, så ska de börja uppvakta kvinnor. Typ alla kvinnor.

Typ tjocka feminister som kräver att bli älskade som de är. Ja, det verkar vara riggat för att ge kvinnor makt. Porren är väl den sista lagliga alternativet vi har till att underkasta oss matriarkatet.
Citera
2016-12-06, 08:38
  #27
Medlem
Tack för din analys -den är klockren. Det märks att du vet vad du pratar om ! 😄🌹
Citat:
Ursprungligen postat av Elouise
Man kan väl gilla någon även om man inte är tänd på henne längre. Tror de flesta äktenskap bygger mest på bekvämlighet och praktiska saker som att man har hus och barn, plus att man trivs ihop och inte har några bättre alternativ på lut. Många som köper sex gör det nog mest för att de vill ligga med en typ av tjej de inte skulle kunnat få annars eller aldrig testat (ung flicka/porrig bimbo/annan etnicitet/valfritt) och plötsligt insett att de vill innan de dör. Sedan vet jag att för en del blir det en slags beroende, att de vant sig vid att bara kunna öppna plånboken och välja fritt så att när de försöker dejta kvinnor normalt kan de inte längre bli attraherade av kvinnor på sin egen nivå. Det kan fungera omvänt också bland tjejer som börjar när de är väldigt unga, att de kan aldrig känna sig lyckliga med någon pojkvän efter att ha blivit "förstörda" av all bekräftelse de fått från kunder som dyrkat dem och betalat flera tusen bara för att vara med dem.
Citera
2016-12-06, 08:51
  #28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Men tanken är väl att killar som inte får sina sexuella behov tillfredsställda ska sitta framför datorn och runka?
Det är väl lämpligt? Sex med en annan människa är ingen rättighet.
Citera
2016-12-06, 20:49
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfogg
Det är väl lämpligt? Sex med en annan människa är ingen rättighet.
det är ingen rättighet men det är att rekommendera för att män ska må bra annars får du ett gäng som måste få utlopp för sin sexuella frustration
Citera
2016-12-16, 01:10
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Han pratar om onda direktörer, gifta män och sånt där, jag menar, är inte majoriteten av män som köper sex ensamma män?

Man hör ofta detta "De är rädda att frun skall få veta". Jag tycker att det är konstigt att framställa det som att det är välbärgade svensons med fru och barn som gör detta, som går ned på stan och rövknullar en rumänska efter jobbet för att få lite extra krydda i tillvaron?

Det måste ju generellt vara så att det är folk som inte har relationer, och som har svårt för att kunna finna sexuella kontakter på annat sätt. Man går väl knappast och betalar för sex under dessa förhållanden om man redan är nöjd med sitt sexliv, eller gör man det?

Nog för att det säkert finns dem som är välbetalda och har familj, men lixom, vad är det som har gått fel då? Det borde definitiv inte vara någon stor andel av kunderna. Däremot kan jag tänka mig att det finns en del players och andra sexmissbrukare som gör detta när dom har "torka" typ.

När olika prostituerade blivit intervjuade i ett antal dokumentärer så har jag uppfattat det som att det är vanligt att personer som redan har familj, förhållande osv springer iväg o köper sex..
Citera
2016-12-16, 01:18
  #31
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peHm
När olika prostituerade blivit intervjuade i ett antal dokumentärer så har jag uppfattat det som att det är vanligt att personer som redan har familj, förhållande osv springer iväg o köper sex..

Tänk att det alltid är normalbögen, svenne banan som begår alla dumheter i samhället. Han knarkar, skaffar barn med 14 åringar, är otrogen mot sin fru och går till prostituerade som han behandlar som skit. Han begår även våldtäkter fast han har fru och barn hemma på kammaren. Super och bär sig åt.

Dessa jävla normalbögar. Vi andra som inte gör så mycket väsen av oss, vi som sköter oss exemplariskt 99 all av 100, vi får stå där med skammen. Vi får ingenting, inga tjejer, inga polare, ingen pension när vi blir gamla, för den har nån jävla politiker stulit.

Och så skall vi dras med normalbögarnas beslut om hur trevligt det är med mångkultur, hur vi alla skall berikas. Ja det bestämmer dom det. Jävla nollor, man önskar att sverige var en meritokrati och att det fanns någon typ av straff för idioter och folk som inte kan uppföra sig.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback