Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-16, 18:09
  #1
Medlem
Har du erfarenheter av att suga slak tjackkuk? Hur var det? Älskar att bli avsugen då jag har det, men har aldrig nämnt att jag haft det då någon suger min kuk. har inte provat själv, bara sugit hård kuk. Lär ju vara nice som fan, då jag själv älskar att bli avsugen när jag själv har tjackballe! Typ köra 69an och suga så hårt man kan samtidigt som hela kuken är helt inne i munnen hela tiden. Att tilllslut få den hård och känna hur ens mun fylls upp varvid den strax sprutar av hur jag suger det bästa jag kan.

Älskar hur mycket mer det sprutar också, själv sprutar jag nästan dubbelt så mycket upp mot 10 meter långa sprut. Känns som det aldrig tar slut hehe, skulle vilja uppleva tjackballe sprut likt hur jag själv sprutar när jag är påtänd. Svälja sprut efter sprut, bli nedsprutad som om 3 kukar hade sprutat eller att få ett sånt sprut i röven spruta mig full och känna hur mycket det rinner ut och smeka runt det.

Skulle vilja fånga på film när slukar hela kuken det första jag gör, eller hur någon slukar min. Trycka in hela kuken direkt och suga så hårt så det bli vakum så den töjs. När jag knullar en fleshlight och ställer in maximal sugeffekt, så blir kuken uttöjd som fan på längden, men samtidigt sladdrig och slak. När en snubbe sög min tjackkuk efter att ha blivit sprutad av hans kuk i röven, kändes det som halva kuken var nere i halsen samtidigt som hela kuken var inne. Tills den blev hård, då fick bara halva plats varpå jag sprutade.

/påtänd och kåt
Citera
2017-02-10, 22:04
  #2
Medlem
Har erfarenhet från både tjack, exctasy, lsd, cannabis knull när jag var yngre. Blev extrem och tände på all pervers sex. Älskade att knulla, slicka fitta o röv, blrjade tända på kuk o att få kuk m.m
Citera
2017-03-02, 02:29
  #3
Medlem
Min favorit sysselsättning när man är påtänd är att tjackrunka och knulla. Ju mer kinky och porrigt ju bättre, börjat tända och fastna för att ta emot kuk nu. Varit riktigt påtänd och kåt samtidigt som jag träffat aktiva män och det är ju riktigt skönt när de suger in hela tjackballen i munnen.Tyvärr har jag inte träffat någon likasinnad än så har inga erfarenheter av att suga tjackballe, men skulle ju gärna lära känna någon med samma intresse för tjackrunk.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback