Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-02-20, 15:13
  #61
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Du har inte ens gett det ett ärligt försök?
Alltså jag har ju gett det ett ärligt försök i flera år. Till slut når man en punkt där man inser att den energin är bättre slösad på andra saker.
Citera
2018-02-20, 15:55
  #62
Medlem
swebarbs avatar
Som ful kille känns det knappast lönt att ens försöka lägga energi på att få upp nåt fetto som matchar med en och som antagligen sen väljer att sluta skriva eller bara ignorera oj va lyckad man hade känt sig då woho.. .. bättre inte ens lägga tid på eländet för att må ännu sämre vafan får man ut av det? inget.. hellre ensam o glömd än att bli dissad online av fetton och andra cpbrudar... Alla tjejer går ju efter utseendet och status idag typ ändå..
Citera
2018-02-20, 15:57
  #63
Medlem
erikp121s avatar
Never give up. Never surrender.
Citera
2018-02-20, 16:33
  #64
Medlem
R.Bloodworths avatar
Gav upp för längesen men jag fortsätter att vistas på dessa miljöer, med hopp om att det kanske vänder, eller "nu kanske det händer". Jag får inga besök alls på min profil i princip. Har jag extremt med tur får jag 2 besök på en dag. Tjejerna svarar aldrig, svarar de så slutar de ändå att svara när de känner för det. Det var en tjej som flirtade med mig på Hp för ca tre dagar sedan. Vi chattade lite och mitt i allting så beslutade hon sig för att inte svara mer. Det fanns ingen logik bakom det beslutet. Vi hade inte chattat tillräckligt mycket/länge för att hon skulle få en annan bild av mig. En annan tjej flirtade med mig på HP för några månader sedan och även hon kontaktar mig först. Efter 2-3 utbytta meddelanden bestämmer hon sig för att inte svara mer. Någon månad efter skriver hon igen för att 2-3 meddelanden efter dissa mig......igen. En annan tjej tar kontakt med mig och vi chattar, samma sak där, hon bestämmer sig från ingenstans att kasta mig. För cirka 1 vecka sedan skriver hon till mig igen för att dissa mig efter ETT meddelande. Helt sjukt hur tjejer kan leka med en på detta sätt.

Känns som att tjejer på nätdejtingsidor inte själva vet vad dom vill. Skulle mr. Right dyka upp så dissar dom honom ändå, av ren reflex eller någon jävla instinkt. Vad gör dom flesta tjejer ens där när dom ändå tänkte dissa varenda jävel.
Citera
2018-02-20, 17:01
  #65
Avstängd
Mertillens avatar
Aldrig provat. Tittat lite men inte mer än så. Har tyckt varenda kvinna ger ett tråkigt intryck. Härligast är alltid att möta intressanta, attraktiva kvinnor ute i verkligheten. Inte för att det händer särskilt ofta.
Citera
2018-02-20, 18:06
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Gav upp för längesen men jag fortsätter att vistas på dessa miljöer, med hopp om att det kanske vänder, eller "nu kanske det händer". Jag får inga besök alls på min profil i princip. Har jag extremt med tur får jag 2 besök på en dag. Tjejerna svarar aldrig, svarar de så slutar de ändå att svara när de känner för det.



Du har alltså inte samma profilbild där som här?
Tycker han ser väldigt spännande ut och inbjuder verkligen till en titt.

Han ser lite läskig ut när man tittar närmre märkte jag. Maskering runt ögonen såg jag nu. Testa och ta bort den.
__________________
Senast redigerad av Ekorren-i-tallen 2018-02-20 kl. 18:08.
Citera
2018-02-20, 18:15
  #67
Medlem
När jag förstog att jag inte är något att ha
Kan väl prova tinder igen men .

Men alla kvinnor verkar vara högutbildade
Pappersvändare som förväntar sig en hög utbildad nörd

Plus att alla har barn. Alltså jag vill ha en kvinna inte en familj :😈
Å har man inget jobb å inga pengar som jag så är det helt kört.
Av naruliga skäl
Man är meninglös. Skulle alldrig villa dela det med någon .

Tänker på änder som traskar med sina åtta ank ungar ner till bäcken när jag tänker på kvinnor på tinder
__________________
Senast redigerad av troligengud 2018-02-20 kl. 18:35.
Citera
2018-02-20, 18:58
  #68
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekorren-i-tallen
Du har alltså inte samma profilbild där som här?
Tycker han ser väldigt spännande ut och inbjuder verkligen till en titt.

Han ser lite läskig ut när man tittar närmre märkte jag. Maskering runt ögonen såg jag nu. Testa och ta bort den.

Hade varit glad om jag såg ut som på avatarn här.
Citera
2018-02-20, 19:01
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Gav upp för längesen men jag fortsätter att vistas på dessa miljöer, med hopp om att det kanske vänder, eller "nu kanske det händer". Jag får inga besök alls på min profil i princip. Har jag extremt med tur får jag 2 besök på en dag. Tjejerna svarar aldrig, svarar de så slutar de ändå att svara när de känner för det. Det var en tjej som flirtade med mig på Hp för ca tre dagar sedan. Vi chattade lite och mitt i allting så beslutade hon sig för att inte svara mer. Det fanns ingen logik bakom det beslutet. Vi hade inte chattat tillräckligt mycket/länge för att hon skulle få en annan bild av mig. En annan tjej flirtade med mig på HP för några månader sedan och även hon kontaktar mig först. Efter 2-3 utbytta meddelanden bestämmer hon sig för att inte svara mer. Någon månad efter skriver hon igen för att 2-3 meddelanden efter dissa mig......igen. En annan tjej tar kontakt med mig och vi chattar, samma sak där, hon bestämmer sig från ingenstans att kasta mig. För cirka 1 vecka sedan skriver hon till mig igen för att dissa mig efter ETT meddelande. Helt sjukt hur tjejer kan leka med en på detta sätt.

Känns som att tjejer på nätdejtingsidor inte själva vet vad dom vill. Skulle mr. Right dyka upp så dissar dom honom ändå, av ren reflex eller någon jävla instinkt. Vad gör dom flesta tjejer ens där när dom ändå tänkte dissa varenda jävel.

Mina erfarenheter på HP är faktiskt helt identiska med dina, ändå är jag likt dig kvar på skiten. Helt sjukt egentligen.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback