Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-16, 11:11
  #13
Medlem
Lunkan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Personligen tycker jag yngre mena tjejer kan vara otroligt vackra men jag kan inte direkt påminna mig att jag sett speciellt många kvinnor 40-60 som har en attraktiv utstrålning.

Jag upplever att det är ett väldigt stort språng mellan den yngre ofta ganska vackra mena-tjejen och den äldre lika ofta rultiga, mustaschbebrydda och vårtiga mena-kvinnan.

Håller ni med?

Följer inte svenska tjejer/kvinnor en mer förutsägbar och jämnare attraktionskruva över åren?

Vad beror den här totala transformering på hos mena kvinnan och vid vilken ålder inträffar den?

Jag håller med om att MENA-kvinnor kan vara overkligt vackra men så fort de fött ett antal ungar så försvinner skönheten.

De förbrukas fort om man säger så.
Citera
2016-11-16, 16:14
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Jag håller med om att MENA-kvinnor kan vara overkligt vackra men så fort de fött ett antal ungar så försvinner skönheten.

De förbrukas fort om man säger så.

Roligt att du också noterat detta, men visst är det lite skumt, framförallt att processen verkar gå så fort.

Kanon-snäcka vid 29 och vårtigt skäggmonster vid 31. Som partner bör man ju nästan kunna följa förfallet i realtid.
Citera
2016-11-18, 23:08
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymFegis2
Hahahaha vad lever du i för drömvärld?!

Kvinnor söderut åldras mycket hårdare än i Nordeuropa. Kolla bara italienska/spanska kvinnor, är likadant där.

De snyggaste medelålders kvinnorna jag har sett var på franska rivieran. Men jag antar att det beror mer på det socioekonomiska än på att fransyskor generellt åldras bra. Kanske samma sak i Skandinavien? De flesta araber i Skandinavien är knegare eller underklass, och de ser i allmänhet klart mer sletna ut när de blir äldre. Hur ser rikemanskärringarna i Dubai ut?
Citera
2016-11-24, 23:20
  #16
Medlem
Lunkan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Roligt att du också noterat detta, men visst är det lite skumt, framförallt att processen verkar gå så fort.

Kanon-snäcka vid 29 och vårtigt skäggmonster vid 31. Som partner bör man ju nästan kunna följa förfallet i realtid.


Jopp. Som Skandinav nära lastgammal så håller jag mig ändå i form. Det här är absolut inget skryt eller skrävel, jag ser att även yngre kvinnor slänger iväg en blick på mig.

(Jag har aldrig sett mig som attraktiv eller som en karlakarl).

Men å andra sidan kan jag inte låta bli att spana in en fager kvinna även om jag försöker att låta bli att visa det.

(Det betyder inte påsättning).

Feminister och våldtäktsblattat kan dra åt helvete!
Citera
2016-11-25, 12:31
  #17
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Feminister och våldtäktsblattat kan dra åt helvete!

Det var poetiskt sagt av dig.

Faktiskt, enligt mig, finns det två MENA-kärringar som är jävligt heta. Den ena är porrstjärnan Persia Monir och den andra är skådespelerskan Shohreh Aghdashloo. Båda dessa kommer från Iran.

Det är dock högst ovanligt att se någon attraktiv MENA-kvinna på stan.
Citera
2017-01-03, 06:02
  #18
Medlem
Gift44s avatar
Har vart tillsammans (ej ihop) med en kvinna från Iran som var 35 (då) hade två barn och var gift. Hon såg väldigt bra ut och såg fortfarande ok ut för 5 år sen då hon var 45 (Såg henne som statist i svensk serie, hon har också skämt ut sig i Talang...)
En perfekt milf vid sekelskiftet var hon ivf.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback