Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-21, 02:01
  #385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Martin Timell är PK förstås. Åtminstone utåt sett.

Ju fler av dessa PKiter som faller desto bättre.

Var det så ni hade tänkt er PK-fallet, att slå hål på flashbackmyten att det bara är invandrare som begår sexuella övergrepp?
Citera
2017-10-21, 04:53
  #386
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Var det så ni hade tänkt er PK-fallet, att slå hål på flashbackmyten att det bara är invandrare som begår sexuella övergrepp?

Det märks att ni regimlojala PK-nissar blir allt mer desperata. Senaste dagarna har jag endast sett halmgubbar. I stort sett ingen påstår eller har påstått att det är bara invandrare som begår sexuella övergrepp, men ändå envisas du med att påstå att det finns en sådan "flashbackmyt". Det är ju lite tragiskt när man intellektuellt har så pass målat in sig i ett hörn att man inte längre kan diskutera med någon annan än de hjärnspöken man uppfinner åt sig själv.
__________________
Senast redigerad av Europe 2017-10-21 kl. 04:56.
Citera
2017-10-21, 11:47
  #387
Medlem
Linguass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Det märks att ni regimlojala PK-nissar blir allt mer desperata. Senaste dagarna har jag endast sett halmgubbar. I stort sett ingen påstår eller har påstått att det är bara invandrare som begår sexuella övergrepp, men ändå envisas du med att påstå att det finns en sådan "flashbackmyt". Det är ju lite tragiskt när man intellektuellt har så pass målat in sig i ett hörn att man inte längre kan diskutera med någon annan än de hjärnspöken man uppfinner åt sig själv.

+1

Det beror förstås på att dom i själva verket inte är intelligenta utan tvärt om extremt korkade. Regimtrogna syltryggar (PK-folk) har aldrig varit en del av historien eller utvecklingen. Dom existerar en kort stund för att därefter försvinna och glömmas bort.

Jag har en teori om att PK-folk är samhällets motsvarighet på cancer. Deras idéer sprider sig likt ett virus tills värdkroppen (samhället) är förstörd vilket leder till deras egen undergång. De är en nödvändig destruktiv kraft som krävs för att bryta ner gamla strukturer under vissa perioder så att något nytt kan växa fram. När dom är klara och utdöda träder nya personer fram som kan leda utvecklingen framåt genom att skapa något nytt.

Låt dom fortsätta, dom är snart borta.
Citera
2017-10-22, 01:37
  #388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Det märks att ni regimlojala PK-nissar blir allt mer desperata. Senaste dagarna har jag endast sett halmgubbar. I stort sett ingen påstår eller har påstått att det är bara invandrare som begår sexuella övergrepp, men ändå envisas du med att påstå att det finns en sådan "flashbackmyt". Det är ju lite tragiskt när man intellektuellt har så pass målat in sig i ett hörn att man inte längre kan diskutera med någon annan än de hjärnspöken man uppfinner åt sig själv.

Att svamla om PK och regimlojal så fort någon inte tycker eller skriver saker man inte håller med om, det om något är hjärnspöken.
Här på flashback är det du som är PK, det måste kännas påfrestande.

Citat:
Ursprungligen postat av Linguas
+1

Det beror förstås på att dom i själva verket inte är intelligenta utan tvärt om extremt korkade. Regimtrogna syltryggar (PK-folk) har aldrig varit en del av historien eller utvecklingen. Dom existerar en kort stund för att därefter försvinna och glömmas bort.

Jag har en teori om att PK-folk är samhällets motsvarighet på cancer. Deras idéer sprider sig likt ett virus tills värdkroppen (samhället) är förstörd vilket leder till deras egen undergång. De är en nödvändig destruktiv kraft som krävs för att bryta ner gamla strukturer under vissa perioder så att något nytt kan växa fram. När dom är klara och utdöda träder nya personer fram som kan leda utvecklingen framåt genom att skapa något nytt.

Låt dom fortsätta, dom är snart borta.

Låter precis som du beskriver (höger)populister, du kanske blandade ihop?
Citera
2017-10-22, 07:22
  #389
Medlem
Linguass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Låter precis som du beskriver (höger)populister, du kanske blandade ihop?

Höger och vänstern rent politiskt är exakt samma sak och jag är inte intresserad utav någon.

Hitler var socialdemokrat och han skiljde sig endast från kommunisterna med att han till en början inte ville exportera sin ideologi. Bortser man från detta så handlar det om exakt samma saker. De är två ideologier som uppstod efter industrialiseringen där båda vilar på tanken om en extremt stor stat. Denna stat både äger och styr allt medans invånarna får inget.

Båda väldigt ointressanta för normala människor.
Citera
2017-10-23, 02:21
  #390
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
Så du håller alltså med om och tror att alla på flashback tror att bara invandrare begår våldtäkt. Då är det du som har hjärnspöken.

Nej, det tror jag faktiskt inte och jag har inte heller påstått att alla tror det.
Jag borde dessutom skrivit "bara" invandrare med "".
T.o.m. de mest inskränkta självutnämnda s.k. "sverigevännerna" brukar erkänna att det kan finnas "undantag" när man påminner dom.
Citera
2017-10-23, 05:04
  #391
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Nej, det tror jag faktiskt inte och jag har inte heller påstått att alla tror det.
Jag borde dessutom skrivit "bara" invandrare med "".
T.o.m. de mest inskränkta självutnämnda s.k. "sverigevännerna" brukar erkänna att det kan finnas "undantag" när man påminner dom.

Om du bortser från några få tokstollar så har folk på Flashback en realistisk syn på verkligheten. Dvs att man har den syn som stödjs av fakta, inte en syn som politiker eller andra makthavare vill att vi ska ha.

Att antalet sexuella övergrepp ökat pga av invandring från grupper som är överrepresenterade i denna brottstyp är fakta. Likväl är det något som inte passar in i dagens Sverige och som man därför talar tyst om.
Citera
2017-10-23, 07:50
  #392
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Var det så ni hade tänkt er PK-fallet, att slå hål på flashbackmyten att det bara är invandrare som begår sexuella övergrepp?

Invandrarna går direkt på rödbetan, våldtäkt. De håller inte på med finlir.
Citera
2017-10-23, 09:00
  #393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Om du bortser från några få tokstollar så har folk på Flashback en realistisk syn på verkligheten. Dvs att man har den syn som stödjs av fakta, inte en syn som politiker eller andra makthavare vill att vi ska ha.

Att antalet sexuella övergrepp ökat pga av invandring från grupper som är överrepresenterade i denna brottstyp är fakta. Likväl är det något som inte passar in i dagens Sverige och som man därför talar tyst om.

Att vissa grupper av invandrare är överrepresenterade när det gäller att bli dömda för vissa sexuella övergrepp har jag inget att invända emot.

Fortfarande begår den stora majoriteten av invandrare inga sådana brott alls, oavsett grupp.

Några få tokstollar var en gullig förminskning dock.

Talas det så tyst om detta?


Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Invandrarna går direkt på rödbetan, våldtäkt. De håller inte på med finlir.

Och där hade vi direkt en stark kandidat för generaliserings-SM.
Citera
2017-10-23, 14:25
  #394
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Om du bortser från några få tokstollar så har folk på Flashback en realistisk syn på verkligheten. Dvs att man har den syn som stödjs av fakta, inte en syn som politiker eller andra makthavare vill att vi ska ha.

Att antalet sexuella övergrepp ökat pga av invandring från grupper som är överrepresenterade i denna brottstyp är fakta. Likväl är det något som inte passar in i dagens Sverige och som man därför talar tyst om.

Precis. Oftast är det så. PK-folket blir allt mer desperata.
Citera
2017-10-23, 14:35
  #395
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Att vissa grupper av invandrare är överrepresenterade när det gäller att bli dömda för vissa sexuella övergrepp har jag inget att invända emot.

Fortfarande begår den stora majoriteten av invandrare inga sådana brott alls, oavsett grupp.

Några få tokstollar var en gullig förminskning dock.

Talas det så tyst om detta?




Och där hade vi direkt en stark kandidat för generaliserings-SM.

Är inte det märkligt hur en liten minoritet kan ligga i majoritet.

(FB) Våldtäktsbomben: Ny undersökning om utlänningar och sexualbrott
__________________
Senast redigerad av cerealtubeman 2017-10-23 kl. 14:37.
Citera
2017-10-23, 14:35
  #396
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becknaren100
Korthuset faller PK nisse. Rekt bitches!

Just det. Det "goda" PK-huset krackelerar snabbt nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback