Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-06-20, 09:42
  #61
Medlem
aiwass avatar
Hur långa brukar spelningar vara på Grönan?

Jobbar efter konserten ikväll och funderar på om jag ska packa ner arb.kläderna i en väska eller om man hinner hem och byta om efteråt? Känns drygt att behöva släpa på en ryggsäck.
Citera
2017-06-20, 18:11
  #62
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aiwas
Hur långa brukar spelningar vara på Grönan?

Jobbar efter konserten ikväll och funderar på om jag ska packa ner arb.kläderna i en väska eller om man hinner hem och byta om efteråt? Känns drygt att behöva släpa på en ryggsäck.

Om bandet börjar spela vid 8 så är de nog slut innan 10 skulle jag tro.
Citera
2017-06-26, 23:50
  #63
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aiwas
Hur långa brukar spelningar vara på Grönan?

Jobbar efter konserten ikväll och funderar på om jag ska packa ner arb.kläderna i en väska eller om man hinner hem och byta- om efteråt? Känns drygt att behöva släpa på en ryggsäck.
Då får spela till senast 21:30

Slayer levererade ikväll.
Citera
2017-07-26, 10:31
  #64
Medlem
Callass avatar
Alice Cooper imorgon!

Hur tidigt måste man vara där för att bli insläppt? Befarar att det kommer att bli fullt.

Klistrar in vad som skrevs på Facebook häromdagen. Noterar att stora väskor inte är välkomna (apropå ett tidigare inlägg om någon som behövde ha ombyte med jobbkläder).
Citat:
SNART DAGS! Är ni redo för ännu en galen kväll med Alice Cooper på Stora Scen?!
Här kommer lite information för att maximera er konsertkväll:
✔️ Kom i god tid! Konserten väntas locka många gäster och vi är mitt uppe i högsäsong, så se till att vara här så tidigt som möjligt.
✔️ Köp ditt gröna kort (se länk) eller entrébiljett innan så kan du enkelt och smidigt blippa dig in i parken själv. Du kan också köpa Gröna Kortet på de flesta Pressbyrån och 7-Eleven i Stockholm.
✔️ Lämna stora väskan hemma! Under konsertdagar har vi förhöjd säkerhet och visiterar samtliga gäster under dagen, så gör det lättare för dig själv och oss och ta bara med det mest nödvändiga!
✔️ Bered er på en helkväll i galenskapens och rockens tecken. Drick därför ordentligt, se till att mätta magen och ta hand om varandra i publikhavet!
Citera
2017-08-17, 00:37
  #65
Medlem
RZLAs avatar
Patti Smith på Måndag. Undrar hur stor publik hon kan tänkas dra?
Citera
2017-08-17, 11:23
  #66
Medlem
Korn idag. När är god tid att vara där? 16?
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback