Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-28, 21:56
  #37
Medlem
maxorrs avatar
Ja dom där proffskockarna blir väl smårik för en 300g rätt för en hunka typ .. Ha kanske testat 2 av dom. Inget som intresserar mig att sponsra dom med foto och signatur på microrätten

Jag är ganska lyckligt lottad så att jag känner lite äldre damer förtid pensionerade eller pensionär som kan laga mat åt mig när jag inte id´s dvs orkar eller har inte tid. Och då lagar dom efter recept som jag väljer och självklart får dom mycket av den maten jag betalar. Tänk på det era snabbrätts sponsrare men det är alltid kul att testa microrätter
__________________
Senast redigerad av maxorr 2017-11-28 kl. 22:01.
Citera
2017-11-28, 22:00
  #38
Medlem
Tycker det smakmässigt är mycket bra för vad det är. Priset är bra också, men något större portioner skulle jag gärna se.
Citera
2017-12-11, 19:17
  #39
Medlem
pasta med tomatsås från gooh är helt okej... stabil

man blir inte arg på den usla kvaliteten, och det är väl allt man kan hoppas på från en färdigrätt som man micrar?
Citera
2017-12-22, 11:35
  #40
Medlem
Finkans avatar
Hade bråttom och köpte en sån där Gooh Kycklingbröst i Basilikasås. Vad fan är detta för jävla skit egentligen? Betalade nästan 60:- för en jävla barnmåltid med sås av vattenkonsistens och senig och totalt kryddlös kyckling. Jävla svennemat. Kunde lika gärna ha vattensås.
Citera
2018-01-22, 20:19
  #41
Medlem
bongsongs avatar
Goda, men lite för små
Citera
2018-03-25, 14:50
  #42
Medlem
CarolynHaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driver82
Tycker som många andra att köttbullarna är riktigt bra.
Köpte faktiskt en förpackning igår kväll då tanten var ute med några barndomskompisar och jag inte orkade laga mat.

Det som slog mig dock var att Catenaccis nuna var borta på förpackningen och det nu bara stod det kryptiska "lagat av kockar" istället.

Har han månne tagit sin Mats ur skolan vad gäller Gooh? Har för mig att det var nån bror till honom som startade företaget...

Nu är det Filip Fastén som är affischnamnet utåt.
Citera
2018-04-25, 13:21
  #43
Medlem
Gillar det, dock inte så mättande
Citera
2018-08-26, 12:30
  #44
Medlem
CarolynHaxs avatar
Måste varna för Goohs nya kyckling med grönkål. Uäk! Oätlig, bara att slänga.
Citera
2018-08-26, 12:32
  #45
Medlem
Jurgentysks avatar
Jag tar hellre 3 findusfärdigrätter för 60 kr än 1 gooh för 60 kr. Om jag nu tvungen måste köpa färdigrätter.
Citera
2023-11-18, 00:52
  #46
Medlem
LasseFranGnestas avatar
bump goohs lasagnette är grym och frikadeller men jävlar va sur jag är att salsican med tomatsås pasta mozzarella inte finns mer.... Ta tillbaka den!
Citera
2023-11-25, 21:24
  #47
Medlem
Vem0ths avatar
Måste medge att lasangetten är idag den bästa varianten Gooh har. Liksom hela lådan går enkelt att tömma rent med gaffel då all sås dras till pastan till perfektion. Men deras pannbiff med vitkål och sås på messmör var ett mästerverk.
Citera
2023-12-10, 19:58
  #48
Medlem
cosmic_dancers avatar
Tillhör väl de bättre alternativen när det kommer till färdigrätter, dock lite för högt pris med tanke på storleken och att det är just bara "gott" och inte någon större smakupplevelse
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback