Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-06, 18:38
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigsten
Bestämde mig för att titta runt lite på sajten och påståendet om att det skulle vara en samlingspunkt för nynazister blir komiskt. För det första så har de en helt egen avdelning i Jerusalem. För det andra så stämmer det mycket väl att grundaren var en jude, en "proud jew" till och med enligt denna artikel. Även den skriven av en jude.

http://www.breitbart.com/big-governm...fender-israel/

Sedan så läste jag även på Reuters att många i Israel, speciellt högersidan, anser att Trump kommer att göra mycket gott för landet och att han antagligen är det bästa som hänt för dem på länge.

De är inte lite snabba på att slänga anklagelser om nazism, anti-semitism och liknande, de där tokiga etablissemanget.

PS: Tydligen är även deras nuvarande CEO en jude. Så en samlingspunkt för nynazister, skapad och underhållen, av judar.

Varför skulle judarna samla nazisterna på samma ställe?
Därför att man vill ha kontroll och inget annat!
Men fåfängt tycker jag.
Citera
2017-04-06, 20:11
  #14
Medlem
goran744s avatar
Finns ingen rasism eller nazism.
Ett påhitt av Judarna enbart.
Det ser ut som att Judarna tillber Lucifer 😉

Vad är då en nynazist i ordets bemärkelse?
Skall de också " UTROTA" några så de måste stoppas eller är det möjligtvis så att de är i vägen för planerna?
Skitsnack allt måste jag få säga .
Breitbart kallas som högerextrema enbart för att de är emot extremt leverne.
Som allt annat.
Allt som är emot fan själv skall ses som högerextremt, nazistiskt osv.
Har man inte det ena att ta till så skapar man ett annat.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback