Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-18, 00:01
  #169
Medlem
TheBloodyNines avatar
Såg precis all VD sålt för nästan 2 millar. Raset kommer nog förr snarare än senare...
Citera
2017-07-18, 00:08
  #170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBloodyNine
Såg precis all VD sålt för nästan 2 millar. Raset kommer nog förr snarare än senare...

Dipp redan på morgonen? Sjuk uppgång idag utan några verkliga nyheter, bara baserat på rykte om uppköp. Att VD säljer av typ 10% känns som tillräckligt för att folk ska få nerver och sälja
Citera
2017-07-18, 11:13
  #171
Medlem
Självklart. Kvar i båten just nu sitter fanatiska småsparare som gnider händerna. Kan varmt rekommendera att gå med i SaltX gruppen på Facebook. Det är mer eller mindre en sekt, den som pratar negativt om aktien blir dessutom utslängd ur gruppen.
Citera
2017-07-18, 13:25
  #172
Medlem
TheBloodyNines avatar
Hahah... Ja sånt kan leda till fler obefogade rusningar dock. Och följaktligen insider sälj

Köpte en liten post idag på kring 46. Men sparar på mesta av likviden tills rapporten.
__________________
Senast redigerad av TheBloodyNine 2017-07-18 kl. 13:28.
Citera
2017-07-18, 19:43
  #173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBloodyNine
Hahah... Ja sånt kan leda till fler obefogade rusningar dock. Och följaktligen insider sälj

Köpte en liten post idag på kring 46. Men sparar på mesta av likviden tills rapporten.

Rapporten visar nog dessvärre inte så mycket innan det kommer meddelande om säljstart i Kina etc.

Men problemet ofta med så kallade kritiska inlägg i stora grupper är att det ofta bara är någon som säger en massa som det varken finns fakta eller något speciellt bakom det.

Alla forum borde vara öppna för kritik. men många grupper är dock för folk som tror på aktien. Det är inte grupper för folk som inte vill äga aktien. Det säger kanske en del?
Citera
2017-07-18, 20:51
  #174
Medlem
TheBloodyNines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steve.stiffbone
Rapporten visar nog dessvärre inte så mycket innan det kommer meddelande om säljstart i Kina etc.

Precis. Då kan ett bra köpläge visa sig
Citera
2017-07-18, 22:16
  #175
Medlem
Saltx e väl ett spännande bolag men i dagsläget helt bissarrt övervärderat, och de e nog många som får erfara det den hårda vägen snart...
Citera
2017-07-19, 00:21
  #176
Medlem
Kirk.Douglass avatar
VD:n sålde endast 10% för att betala skatt etc. Finns inlägg på Placera. Herregud som folk kan bli hysteriska.
Citera
2017-07-19, 10:25
  #177
Medlem
Kalaspungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
VD:n sålde endast 10% för att betala skatt etc. Finns inlägg på Placera. Herregud som folk kan bli hysteriska.
Tappat 10kr på två dagar, "hysteriska". Varför så nedlåtande?
Citera
2017-07-19, 12:23
  #178
Medlem
TheBloodyNines avatar
Börjar ju arta sig det här! Köpte en till post idag på 38.
Citera
2017-07-19, 12:41
  #179
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheBloodyNine
Börjar ju arta sig det här! Köpte en till post idag på 38.
Aktiekursen är byggd på luft och nu när all luft ska ur kan det bli en dumt köp
Citera
2017-07-19, 14:05
  #180
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldMeH
Aktiekursen är byggd på luft och nu när all luft ska ur kan det bli en dumt köp
Det är ju inget annat än ett förhoppningsbolag. Däremot tror jag att det har en väldigt ljus framtid och kommer snart att köpa in mig mer när jag får pengar.
Det är jävligt jobbigt att se aktien gå upp så mycket som den har gjort, för högst troligt kommer den att rasa mer än den stigit. Tänkte sälja i fredags för jag trodde det skulle komma ett ras. Nu vill jag ha kvar aktien tills man ser om de kommer börja leverera något så då känns det onödigt att chansa. Fast jag ångrar det nu....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback