Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-13, 14:46
  #1
Medlem
Tjenare! Jag kör med två skärmar, men på ena skärmen är muspekaren jätte snabb, och följer med i varje rörelse. Men på andra skärmen är den bara seg och om man rör muspekaren fort så händer det knappt något.
Citera
2016-11-13, 15:15
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knashelatiden
Tjenare! Jag kör med två skärmar, men på ena skärmen är muspekaren jätte snabb, och följer med i varje rörelse. Men på andra skärmen är den bara seg och om man rör muspekaren fort så händer det knappt något.

Tjenare . Hur e musen kopplad ?
Citera
2016-11-13, 18:40
  #3
Medlem
x12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knashelatiden
Men på andra skärmen är den bara seg
Är månntro skärm nr.2 ansluten till moderkortets uttag, medan 1'an är ansluten till grafikkortet?
Citera
2016-11-13, 19:23
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x12
Är månntro skärm nr.2 ansluten till moderkortets uttag, medan 1'an är ansluten till grafikkortet?
Jag kör med VGA på 1 skärm och HDMI på andra och båda är i kopplade i grafikkortet.
Citera
2016-11-13, 19:24
  #5
Medlem
Och det är skärmen med hdmi som är seg, dessutom så verkar ljudet inte funka på hdmi nu.
Citera
2016-11-13, 19:29
  #6
Medlem
x12s avatar
Generellt, kolla drivrutiner, inställningar, ev. konfliktande programvaror.
Är det en bärbar eller stationär dator? fabrikat/modell? vilket grafikkort? skärmupplösningar? processormodell?
Citera
2016-11-13, 22:15
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x12
Generellt, kolla drivrutiner, inställningar, ev. konfliktande programvaror.
Är det en bärbar eller stationär dator? fabrikat/modell? vilket grafikkort? skärmupplösningar? processormodell?
kan inte så mycket om datorer. Men jag var tvungen att ändra skärmupplösning så blev det bra! Tack för hjälpen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback