Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-12, 22:56
  #1
Medlem
JakeTheMusss avatar
Är det fler än jag här som ligger under SÄPOs radar? Det som gör att jag kan hålla mig gömd är en tätt sammansvetsad grupp som bekräftar att jag fortfarande är jag och håller skenet uppe. Jag "gömmer" mig alltså genom att inte försöka gömma mig.

Hur gör ni andra?
Citera
2016-11-12, 22:57
  #2
Medlem
Har en nergrävd husvagn i norrland jag huserar i och några trogna kurirer som förser mig med mat. Hör ibland hur de trampar runt där uppe men ännu har de inte hittat mig.
Citera
2016-11-12, 23:13
  #3
Medlem
franges avatar
Hur vet du att du gör det? Själv vet jag att jag med säkerhet ligger under Expo/Resarchgruppens radar eftersom jag blev "avslöjad" som hemsk dödsnazistisk näthatare i Aftonblasket för något år sedan.

Jag sket fullständigt i vad de försökte med och gör det fortfarande - och jag har inte blivit utsatt för något eller åtalad för något (vilket deras "expert" sa att jag skulle bli, i AB), så jag kör på som jag alltid gjort utan att ens försöka gömma mig.
Citera
2016-11-12, 23:28
  #4
Medlem
ZcD475s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Hur vet du att du gör det? Själv vet jag att jag med säkerhet ligger under Expo/Resarchgruppens radar eftersom jag blev "avslöjad" som hemsk dödsnazistisk näthatare i Aftonblasket för något år sedan.

Jag sket fullständigt i vad de försökte med och gör det fortfarande - och jag har inte blivit utsatt för något eller åtalad för något (vilket deras "expert" sa att jag skulle bli, i AB), så jag kör på som jag alltid gjort utan att ens försöka gömma mig.

Fascinerande, vad var det som hände?
Citera
2016-11-12, 23:35
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZcD475
Fascinerande, vad var det som hände?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20276401.ab
Kanske? Vet inte
Citera
2016-11-12, 23:52
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Hur vet du att du gör det? Själv vet jag att jag med säkerhet ligger under Expo/Resarchgruppens radar eftersom jag blev "avslöjad" som hemsk dödsnazistisk näthatare i Aftonblasket för något år sedan.

Jag sket fullständigt i vad de försökte med och gör det fortfarande - och jag har inte blivit utsatt för något eller åtalad för något (vilket deras "expert" sa att jag skulle bli, i AB), så jag kör på som jag alltid gjort utan att ens försöka gömma mig.

Vad har du ändrat på i ditt liv för att leva under radarn, då?

Vad innebär det för övrigt att leva under radarn? Att bo på oregistrerad adress? Att sakna laglig inkomst?
Citera
2016-11-13, 00:06
  #7
Medlem
caught.on.tapes avatar
HAHAHA!
Den här tråden ska jag följa!
Alla "Shits Bricks For Breakfast" filosofer och poeter samlade under samma paraply!
Citera
2016-11-13, 00:08
  #8
Medlem
caught.on.tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Vad har du ändrat på i ditt liv för att leva under radarn, då?

Vad innebär det för övrigt att leva under radarn? Att bo på oregistrerad adress? Att sakna laglig inkomst?
Att ha en egen mommys basement rörelse och säga till mamma att inte svara i telefonen när hon ringer,, men gärna komma ner i källaren med en kopp varm choklad om tio minuter
I grova drag
Citera
2016-11-13, 00:35
  #9
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Vad har du ändrat på i ditt liv för att leva under radarn, då?

Som jag skrev - ingenting. Därför att jag har inget behov utav att gömma mig - utan står för min åsikt och vad för "hemskheter" jag uttryckt mig med.

Däremot har jag det bekräftat att diverse extremvänster- och godhetsmaffia håller koll på vad jag gör. Läste du mitt tidigare inlägg lite noggrannare - så undrade jag vad TS har för belägg för att denne faktiskt ligger under bevakning från SÄPO, vilket denne påstår. Så det inte bara är något denne fått för sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Rick.James
Av ren nyfikenhet, är det någon som har läst denna användares inlägg? eller kan länka?

Goddag julmust. Det är jag som är "den onde skogsarbetaren".
Citera
2016-11-13, 00:39
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Som jag skrev - ingenting. Därför att jag har inget behov utav att gömma mig - utan står för min åsikt och vad för "hemskheter" jag uttryckt mig med.

Däremot har jag det bekräftat att diverse extremvänster- och godhetsmaffia håller koll på vad jag gör. Läste du mitt tidigare inlägg lite noggrannare - så undrade jag vad TS har för belägg för att denne faktiskt ligger under bevakning från SÄPO, vilket denne påstår. Så det inte bara är något denne fått för sig.

Du skrev: "Själv vet jag att jag med säkerhet ligger under Expo/Resarchgruppens radar".
Citera
2016-11-13, 00:41
  #11
Medlem
caught.on.tapes avatar
Hahahaha!
Tack för nattens garv frange,, you got caught on tape.. fan vad stört!
"Den Onde Skogsarbetaren".. det verkar som att de har fantasitorka på AB nu när de inte ens mödar sig att komma på coola förbrytarnamn utan bara tar [Den Onde] plus [yrke] och gör ett förbrytarnamn av
Citera
2016-11-13, 00:45
  #12
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Du skrev: "Själv vet jag att jag med säkerhet ligger under Expo/Resarchgruppens radar".

Ja? Vad är frågan? Som sagt, eftersom AB kom och knackade på min dörr, så är det ju ganska tydligt bekräftat att Expo/Resarchgruppen har/hade koll på mig eftersom det var dem som gav AB personuppgifterna att hemsöka folk med.

Citat:
Ursprungligen postat av caught.on.tape
Hahahaha!
Tack för nattens garv frange,, you got caught on tape.. fan vad stört!
"Den Onde Skogsarbetaren".. det verkar som att de har fantasitorka på AB nu när de inte ens mödar sig att komma på coola förbrytarnamn utan bara tar [Den Onde] plus [yrke] och gör ett förbrytarnamn av

Bjuder på den
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback