Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-12, 19:27
  #1
Medlem
typ allt på min dator är på norska, google blir automatiskt norskt, när jag nu skulle gå in på flashback kom det upp '' flashback på norska'', reklam på youtube är på norska och all text på chrome är på norska.
När jag gick in på inställningar och språk så stod det svenska och inställningar (sidan) stod också på norska. Jag har inte ändrat någonting.. Hjälp??
Citera
2016-11-12, 19:30
  #2
Avstängd
Tissemands avatar
Reload kanske

Men norska fattar du välle

Tänk om det var på kinesisk, inte bra

https://www.google.dk/#q=inst%C3%A4l...venska+windows
__________________
Senast redigerad av Tissemand 2016-11-12 kl. 19:33.
Citera
2016-11-12, 23:54
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WoopyDoopy1928
typ allt på min dator är på norska, google blir automatiskt norskt, när jag nu skulle gå in på flashback kom det upp '' flashback på norska'', reklam på youtube är på norska och all text på chrome är på norska.
När jag gick in på inställningar och språk så stod det svenska och inställningar (sidan) stod också på norska. Jag har inte ändrat någonting.. Hjälp??
Klicka på förstoringsglaset nere vid Windowsknappen, skriv in "språk" och välj "Språk Kontrollpanelen". I dialogrutan ser du till att svenska (Sverige)/Visningsspråk för Windows ligger överst. Om inte så markerar du språket och klickar på "Flytta upp".
Om inget ändras har du antagligen bara ändrat språket i Chrome. Gör då så här:

1. Öppna Chrome på datorn.
2. Klicka på Mer Mer uppe till höger och sedan Inställningar.
3. Klicka på Visa avancerade inställningar längst ned.
4. Klicka på Språk- och inmatningsinställningar under Språk.
5. Klicka på språket du vill använda till vänster.
Citera
2016-11-13, 02:29
  #4
Medlem
AA-suiteds avatar
Har du använt dig utav en VPN nyligen?
Citera
2016-11-13, 21:14
  #5
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoopyDoopy1928
typ allt på min dator är på norska, google blir automatiskt norskt, när jag nu skulle gå in på flashback kom det upp '' flashback på norska'', reklam på youtube är på norska och all text på chrome är på norska.
När jag gick in på inställningar och språk så stod det svenska och inställningar (sidan) stod också på norska. Jag har inte ändrat någonting.. Hjälp??
Vilket operativsystem gäller det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback