Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-28, 20:10
  #277
Medlem
[quote=uh-huh|60582544]

Men först sökte jag hjälp hos beroendecentrummet men fick inte börja i programmet så jag avgiftade/trappade ner mig hemma.

Hoppas att jag inte frågar något alltför personligt, men vad finns det för skäl att inte få komma
till Beroende?
Citera
2017-04-28, 20:27
  #278
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabrina56


Hoppas att jag inte frågar något alltför personligt, men vad finns det för skäl att inte få komma
till Beroende?
Kommer inte riktigt ihåg vad dom baserade de på då jag bara hörde "Vår plan är eventuell avgiftning och sedan frivillig behandling"
Citera
2017-04-29, 08:08
  #279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Kommer inte riktigt ihåg vad dom baserade de på då jag bara hörde "Vår plan är eventuell avgiftning och sedan frivillig behandling"
I tråden står det varför jag hatar beroendecentrum och substitut, vill inte vill vara "fri från allt", jag stack till BC, och det sög, bemötandet, den totala misstron mm...
Man måste vara sjuk i huvudet för att jobba där, om inte så blir man det, arbetsskadade jävla kräk..
Citera
2017-08-07, 13:42
  #280
Medlem
Uppdatering.
Mår bra.
Hjälper SWIM att sluta nu.
Finns tråd.
Citera
2017-08-08, 21:40
  #281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nothot
tack!
Nu har 60h+ hått sedan jag tog en lina innan dess 36h. dvs linan varade i ca 24h(jag tänker nu katastroffall) så då tar jag (36-24)+60 så får jag veta hur många effektiva timmar jag vatt utan, dvs 72h. för min del börjar det vända runt 100h. så när jag vaknar i morgon (håller tummarna)

Hej.
Kom igen, alla timmar utan är bra timmar. Ni andra med som trappar ner bra jobbat fortsätt i den bana då ni kommer se att hela livet får ny vändning och familj jobb mm blir behagligare. Ett tips är att träna något som gör ni använder kroppen typ inomhus klättring.

Styrke tankar till er.
Må väl lev bra
Citera
2017-08-09, 11:08
  #282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stesskode
Hej.
Kom igen, alla timmar utan är bra timmar. Ni andra med som trappar ner bra jobbat fortsätt i den bana då ni kommer se att hela livet får ny vändning och familj jobb mm blir behagligare. Ett tips är att träna något som gör ni använder kroppen typ inomhus klättring.

Styrke tankar till er.
Må väl lev bra
Tack för svar fortfarande ren sen senaste ÅF.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback