Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-17, 03:51
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Jag tycker din redogörelse verkar trovärdig. Även om den är 100 % sann så kommer ju aldrig de som redan gått i spinn över att man i Sverige kan bli nedslagen av muslimer för att man liknar Donald Trump att ta någonsin ta någon notis om det eller ens för ett ögonblick reflektera över att man kanske borde tänka efter lite och att allt inte är som det först skildras.

Daily Mail, Fox News etc. kommer aldrig att skriva att historien inte var sann, sådana dementier är helt enkelt inte intressanta för dem.

Jag har bara en fråga, vilket matställe var det på?

GoGo Green, Mobilia
Citera
2016-11-17, 03:57
  #170
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annasbakeri
Ojojoj vilken tråd.. så mycket skitsnack och så mycket lögner... man blir helt tagen när man läser tråden just för att JAG stod 3m bakom väntades på min mat när detta hände...

Hur kan detta vara på aktuella ämnen

Här kommer kort om vad som verkligen hände..

Kan säga att Anders kommer in i restaurangen jävligt packad varpå han ska beställa sin mat och står i minuter och hänger på disken som allmänt är lång... ej säker på om han ännu beställt då jag inte lägger mycket fokus på honom.

Nu kommer en kille in som verkar vara runt 30 bast och han ställer sig vid diskens framsida (närmare till kassan) och även han glor på menyn.

Anders vräker ur sig något varpå killen tittar och svarar någonting, ingenting jag hörde. Killen vänder sig nu om och tittar på menyn igen varpå Anders säger någon i form av Hora, hora. Nu vänder sig killen om och ser irriterad ut och svarar med någonting...

Anders spottar killen i ansiktet och killen svarar snabbt med att smälla Anders på käften och tumult uppstår när killen slår mot Anders och Anders drar i honom och försöker slå tillbaka. Personalen som jobbar där ingriper och drar isär Anders och killen.

Killen lämnar och Anders blir sittandes på golvet skrikandes hur han ska göra det ena och det andra

Killen kommer tillbaka cirka 10-30 sekunder efter blivit utslängd från restaurangen och då går han lugnt mot Anders med en från personalen, Anders är nu omringad av personal för att det inte ska ske mer tumult på restaurangen.. när killen närmat sig reser Anders sig upp och svingar mot killen varpå han träffar en anställd (tror han bröt tummen där) och får ett par smällar till av killen. Osäker om personalen anmälde Anders för det.

Killen blir ombedd att lämna och det gör han, Anders blir skrikandes därinne varför ingen hoppade på killen... varför ingen ringer polisen...varför alla bara tittar på.... var hans skor är... massa random saker..

I efterhand får jag höra av en kvinna att anders pratat i telefon utanför restaurangen när hon hade rökt och hon hade då sett honom sparka till någon papperskorg och skrikit.. så han var inte i nyktert tillstånd om vi säger så.

Allt skedde i sekunder kändes det som...

Min fråga...
Varför har anders tagit bort sin artikel?
Var kom 3 personer ifrån?
Tog media detta från hans FB eller skickade han självmant in detta?

// En hungrig person 04 på natten

Jag var först som tvivlade på Anders historia, en uppnofsig narcissistiskt stjärnkrögare på en hamburgerbar kl 04:45 på en lördag, han är packad som ett svin, trött och irriterad, han anmärker på kökspersonalens arbete, han föraktar de djupt, dessa köks-odågor och han ser blattar, kanske en blatte säger till honom att skärpa sig,

en blatte..., vilken djävla förolämpning att en sån ska tillrättavisa en svensk man i 50 årsåldern som dessutom är en stjärnkrögare, på sin restaurang brukar han sparka blatte diskare för det lilla minsta och här står en blatte och ska kritisera honom, det var droppen
Citera
2016-11-17, 05:44
  #171
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Jag var först som tvivlade på Anders historia, en uppnofsig narcissistiskt stjärnkrögare på en hamburgerbar kl 04:45 på en lördag, han är packad som ett svin, trött och irriterad, han anmärker på kökspersonalens arbete, han föraktar de djupt, dessa köks-odågor och han ser blattar, kanske en blatte säger till honom att skärpa sig,

en blatte..., vilken djävla förolämpning att en sån ska tillrättavisa en svensk man i 50 årsåldern som dessutom är en stjärnkrögare, på sin restaurang brukar han sparka blatte diskare för det lilla minsta och här står en blatte och ska kritisera honom, det var droppen


Var det en från något spansktalande land? Om han gapade "hora" som i es la hora.... att han skulle skynda sig att bestämma sig vad han skulle beställa? Eller var det slangordet för prostituerad?
Citera
2016-11-21, 19:20
  #172
Medlem
malmobons avatar
hora syftar på tid. Hora på spanska heter "puta"
Citera
2016-11-21, 23:19
  #173
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmobon
hora syftar på tid. Hora på spanska heter "puta"

Ja? Killen kanske tyckte han var tjatig (om han stod vid sidan och glodde på menyn)? Jag skulle nog kunna tänkt" men beställ själv så länge och fyll igen glappet" på en bra dag?
Citera
2017-03-30, 01:12
  #174
Medlem
macdress avatar
Mirtez och Mirza Mirtovic tror jag det kan vara..
Malmös skurkar o åker runt i orange lamborghini...

Mirtez o Mirza e bröder från kosovo o en e död o den andra glider runt i orange lamborghini... pappa heter Mirtzo
Citera
2017-03-30, 01:52
  #175
Medlem
Korders avatar
Ser ut som Trump? "Ok". Tror på annat motiv jag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback