Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-02, 19:15
  #265
Medlem
Tetran ser ut som vatten och maf:en är lite gulaktig
Citera
2017-02-02, 22:30
  #266
Medlem
szabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x-bend
Tetran ser ut som vatten och maf:en är lite gulaktig
Tack!
Citera
2017-02-04, 15:00
  #267
Medlem
Solituders avatar
Tetran "slår" bättre på mig. MAFen så gick det en flaska om dagen från start. Bara kört 3-4 st som tur är. Tetran har jag köpt långt innan dess, men köpte en flarra som jag fick igår.. Visst, drog i mig halva flarran, men fick mer effekt av den än MAfen. Kör några sprut i en pump och upp i röven, då kan man bli lite noddig om man har tur. Har opererat näsan, så vissa grejer tas icke upp bra alls där, medans andra funkar.

Homofoba kommentarer om rektalt bruk undanbedes då det bara är homofoba idioter som skriver sådant. Det är många mediciner som har 100 % upptag i anus, eller högt åtminstone.
T.ex subutex.. 60% nasalt typ, och 100% rektalt. Vad väljer man? Det sistnämnda.
Jag får inget rus längre då jag tagit det under flera år, men för effektens skull o spara på sub
så rekommenderas rektalt bruk. Löser sig ju bra i kallt som varmt vatten.
Bara ett exempel.
__________________
Senast redigerad av Solituder 2017-02-04 kl. 15:03.
Citera
2017-02-08, 02:11
  #268
Medlem
szabos avatar
Älskar denna, men får sådan jävla klåda av den. Loratadin biter inte. Någon som har tips på annan receptfri antihistamin?
Citera
2017-02-08, 14:59
  #269
Medlem
szabos avatar
Blir illamående, får huvudvärk och är fortfarande vinglig från igår.
Citera
2017-02-11, 15:06
  #270
Medlem
szabos avatar
Kör denna dagligen, 2-5 sprut. Lär köra på detta tills de två flaskorna är slut. Vad kan jag förvänta mig efteråt? Tänkte då sluta tvärt. Kanske slutar ännu tidigare beroende på om jag skulle börja må bra igen psykiskt.
Citera
2017-02-11, 16:54
  #271
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Tetran "slår" bättre på mig. MAFen så gick det en flaska om dagen från start. Bara kört 3-4 st som tur är. Tetran har jag köpt långt innan dess, men köpte en flarra som jag fick igår.. Visst, drog i mig halva flarran, men fick mer effekt av den än MAfen. Kör några sprut i en pump och upp i röven, då kan man bli lite noddig om man har tur. Har opererat näsan, så vissa grejer tas icke upp bra alls där, medans andra funkar.

Homofoba kommentarer om rektalt bruk undanbedes då det bara är homofoba idioter som skriver sådant. Det är många mediciner som har 100 % upptag i anus, eller högt åtminstone.
T.ex subutex.. 60% nasalt typ, och 100% rektalt. Vad väljer man? Det sistnämnda.
Jag får inget rus längre då jag tagit det under flera år, men för effektens skull o spara på sub
så rekommenderas rektalt bruk. Löser sig ju bra i kallt som varmt vatten.
Bara ett exempel.

Tetran "slår bättre", effekten kommer nästan direkt. MAF är mer sublim, effekten finns där ganska snabbt men kryper sig på, och håller i längre. Tyckte AT från Tetra var värre än av MAF.
Citera
2017-02-18, 21:47
  #272
Medlem
Overklighetss avatar
Vad blandas det ut med egentligen?

Tänkte om man ville skjuta det.
Citera
2017-02-20, 16:39
  #273
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Vad blandas det ut med egentligen?

Tänkte om man ville skjuta det.

Destillerat vatten kan jag tänka mig.
Citera
2017-04-16, 17:59
  #274
Medlem
pandanaas avatar
Är denna klassad som skadlig eller nark ännu? Ifall inte varför har den slutat säljas?
Citera
2017-04-19, 15:07
  #275
Medlem
Någon som vet något om dosering på tabbarna (5mg)??
Hela tabben, halva, osv
Citera
2017-04-19, 19:00
  #276
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 812258
Någon som vet något om dosering på tabbarna (5mg)??
Hela tabben, halva, osv

Om det är från bolaget så är det 5mg. Har inte provat deras personligen men andra, krossa och snorta men börja med en. Och ha inte bråttom, det tar en stund innan full effekt nås.
Körde ett race på thesmacks tabbar själv i höstas och då tyckte jag två st krossade gav ganska trevlig effekt.. Dock med tolerans iofs, men ändå. Börja lugnt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback