Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-28, 22:49
  #397
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag tycker att denna är mycket staekare än vad 2 f och andra opioider/opiater som är RC är.


Tyckte du verkligen denna var starkare än 2an?
Nu är det ju svårt att veta vad 2an var för något riktigt då chemclub hade olikasorter 2ggr.
mvh
Citera
2018-09-06, 22:08
  #398
Medlem
Solituders avatar
Vet inte vilken analog som ts körde på slutet. Hade dragit 2 flarror kvällen innan, fick ny batch
och tog väl runt 5-10 sprut i vardera borre och sen dog jag.
Fick andningsdepp, hjärtstillestånd etc.. sjukt nog kom en polare efter en stund och körde HLR på mig.
Dom fick någorlunda liv i mig efter 3 doser naloxon.
Läste dagen efter då dom uppdaterat sidan att ETT sprut räcker även för en van brukare.
Så, antar att jag för femtioelfte gången hade någon form av "tur" som överlevde.

Vaknade hursom upp på IVA, drog hem och blandade ut skiten med vatten och körde igång igen.

Sen är det mörkt ett gäng månader framåt då jag körde dödsrace på lyrica, benso, diverse opis, alkohol och ibland extrema race på rc-centralstimulanter som jag fick årtusendets psykoser på.
In o ut på psyk, iva, avgiftningar men alltid tillbaks till skiten igen.

Nu är jag iallafall renare än på 10 år. Käkar gabapentin, phenibut, någon enstaka iktorivil och sub har det blivit, men det blir inget mer. Amfetamin tar jag någon gång i veckan för att få saker gjort och kunna umgås normalt. Blir bara min receptbelagda medicin så min adhd/borderlineutredning får bli klar någon gång så jag får metylfenidat eller whatever, så jag får fungera någorlunda normalt ibland för att kunna leva och inte sträva efter att dö.

Hur går det för folk? Kör ni fortf. på fenta analoger?
Citera
2018-09-07, 06:15
  #399
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Vet inte vilken analog som ts körde på slutet. Hade dragit 2 flarror kvällen innan, fick ny batch
och tog väl runt 5-10 sprut i vardera borre och sen dog jag.
Fick andningsdepp, hjärtstillestånd etc.. sjukt nog kom en polare efter en stund och körde HLR på mig.
Dom fick någorlunda liv i mig efter 3 doser naloxon.
Läste dagen efter då dom uppdaterat sidan att ETT sprut räcker även för en van brukare.
Så, antar att jag för femtioelfte gången hade någon form av "tur" som överlevde.

Vaknade hursom upp på IVA, drog hem och blandade ut skiten med vatten och körde igång igen.

Sen är det mörkt ett gäng månader framåt då jag körde dödsrace på lyrica, benso, diverse opis, alkohol och ibland extrema race på rc-centralstimulanter som jag fick årtusendets psykoser på.
In o ut på psyk, iva, avgiftningar men alltid tillbaks till skiten igen.

Nu är jag iallafall renare än på 10 år. Käkar gabapentin, phenibut, någon enstaka iktorivil och sub har det blivit, men det blir inget mer. Amfetamin tar jag någon gång i veckan för att få saker gjort och kunna umgås normalt. Blir bara min receptbelagda medicin så min adhd/borderlineutredning får bli klar någon gång så jag får metylfenidat eller whatever, så jag får fungera någorlunda normalt ibland för att kunna leva och inte sträva efter att dö.

Hur går det för folk? Kör ni fortf. på fenta analoger?

Är väl mer eller mindre omöjligt att få tag på i Sverige och utlandet om man inte har bra kontakter och ett säkert sätt förbi tull. Vet bara 2-3 som kan men är långt ifrån värt risken.

Så tror inte många tar längre, labben i Kina vill ju inte ens prata om det tydligen så dött skulle nog kalla det.. Kanske är lika bra i Svea dock, med tanken på att okunskap leder till fler som dör än länder där utbildning samt harmreduction anses positivt
Citera
2018-09-07, 06:55
  #400
Medlem
Solituders avatar
Ahhh. Var inte intresserad för egen räkning. Vill jag ha så kan jag ordna. Men var mer intresserad över läget generellt. Om det är samma omsättning på skiten som då, vilket jag märker att det inte är.
Lika bra det, många klantiga amatörpundare som skulle fortsätta dö som flugor.
Själv skulle jag gärna räknas dit, men är näppeligen en amatör vad gäller att punda. Tragiskt att säga.

Däremot att lyckas med den perfekta överdosen som faktiskt resulterar i att jag dör på jävla riktigt, det har jag uppenbart haft problem med. Jävla oflyt hela tiden.

Bensoanaloger verkar fortsätta droppa in med jämna mellanrum iallafall. Men man får ju the real deal för billigare pengar, så..
Citera
2018-10-05, 12:22
  #401
Medlem
ChemicalGirls avatar
Alla snackar om flaskor här. Men om man skulle få tag på pulver, hur ligger doseringarna då? Läste här i början att flaskan var 70mg/10ml, då är denna inte lika potent som fentanyl? För det skulle ju motsvara 10styck 100mcg plåster. Så vad, i milligram, är en bra dos på denna?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback