Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-11, 21:25
  #1
Medlem
Hej har nyligen köpt ett corsair cambridge 400c och jag lyckas inte få usb portarna i fraam på chassit att funka. Jag har satt i en kabel i moderkortet som heter usb3.0 exakt i samma som i det gamla chassit. men skiten funkar inte inte ens ström kommer igenom usb portarna. Hjälp tack!
Citera
2016-11-11, 23:11
  #2
Medlem
caught.on.tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimez123
Hej har nyligen köpt ett corsair cambridge 400c och jag lyckas inte få usb portarna i fraam på chassit att funka. Jag har satt i en kabel i moderkortet som heter usb3.0 exakt i samma som i det gamla chassit. men skiten funkar inte inte ens ström kommer igenom usb portarna. Hjälp tack!
Det verkar som att någon ledare i USB kabeln mellan moderkort och port är;; av,, prova byta den kabeln
Citera
2016-11-11, 23:21
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caught.on.tape
Det verkar som att någon ledare i USB kabeln mellan moderkort och port är;; av,, prova byta den kabeln

Och hur gör jag detta? kan man köpa någon annan kabel?
Citera
2016-11-11, 23:25
  #4
Medlem
caught.on.tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimez123
Och hur gör jag detta? kan man köpa någon annan kabel?
Ja det är klart bara ta med datorburken in till en NetonNet,,, Elgiganten,, eller datorbutik som har såna kablar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback