Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-11, 19:55
  #1
Medlem
batakis avatar
På tre identiska datorer, med windows 7 pro, går det utmärkt att installera programmet, men när man startar upp det står det att verktygssynkroniseringen misslyckas och programmet stänger ner sig.
Har provat att installerade det på datorer med Windows 7 home, Windows 10 pro, Windows 10 home, har fungerat utan problem.
Någon som har någon ide om hur jag ska felsöka?
Citera
2016-11-12, 11:14
  #2
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bataki
På tre identiska datorer, med windows 7 pro, går det utmärkt att installera programmet, men när man startar upp det står det att verktygssynkroniseringen misslyckas och programmet stänger ner sig.
Har provat att installerade det på datorer med Windows 7 home, Windows 10 pro, Windows 10 home, har fungerat utan problem.
Någon som har någon ide om hur jag ska felsöka?
Har du kollat i eventloggen? Där kanske det står nåt vettigt?
Citera
2016-11-12, 11:21
  #3
Medlem
kimdah2002s avatar
Skicka ett mail till Alessandro o fråga
http://www.biesse.com/uk/key_contacts
Citera
2016-11-12, 18:15
  #4
Medlem
batakis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Skicka ett mail till Alessandro o fråga
http://www.biesse.com/uk/key_contacts
Ska jag fråga kontoret i England? Huvudkontoret i Italien. Leverantören av maskinen har inte lyckats få in BSolid på de maskinerna.
Citera
2016-11-12, 18:31
  #5
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bataki
Ska jag fråga kontoret i England? Huvudkontoret i Italien. Leverantören av maskinen har inte lyckats få in BSolid på de maskinerna.
Börja med dom som gjort prpgrammet dom bör ha support som kan tala om vad det är som saknas. Ofta är det .net som inte har rätt version.
Citera
2016-11-12, 18:46
  #6
Medlem
batakis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Börja med dom som gjort prpgrammet dom bör ha support som kan tala om vad det är som saknas. Ofta är det .net som inte har rätt version.
Tycker jag jämfört alla dll:er mot en maskin som det fungerar på utan att hitta någon skillnad, men jag ska kolla en gång till på måndag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback