Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-03-09, 12:30
  #73
Medlem
c-d af ands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reducto1
YEEEEES MIN KUK FUNKAR IGEN
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
nyfiken på en före och efter bild!
Sådär, Max-gainz. Jag hoppas att du godtar att jag kortade ner texten till dess viktigaste beståndsdelar.
Citera
2017-03-09, 22:00
  #74
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reducto1
YEEEEES MIN KUK FUNKAR IGEN

Skönt att höra . Kan det ha varit Clomiden som tog kål på kuken?
Citera
2017-03-10, 00:43
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
öhhm du vet om att AI kan hjälpa din PCT och påskynda din återhämtning?

hellre för lågt östro än för lågt testo alla dagar i veckan för mig iallafall

En AI försämrar ens blodfetter, det innebär ökad risk för hjärt- och kärlsjukdom.
Citera
2017-03-10, 01:19
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c-d af and
Sådär, Max-gainz. Jag hoppas att du godtar att jag kortade ner texten till dess viktigaste beståndsdelar.


hahahahaha du får MVG på den till och med!
Citera
2017-03-10, 01:22
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD321
En AI försämrar ens blodfetter, det innebär ökad risk för hjärt- och kärlsjukdom.


really? du vill ta det till den nivån haha patetiskt...

vad gör anabola om inte ökar risk för en jävla massa olika saker.. snälla gå o moral morsa någon annan

kan tillägga att människor som medicineras med AI tar dem i FLERA ÅR utan några problem

jag kvarstår vid att hellre en snabbare PCT för att vara helt återställd och sen vila kroppen än att det ska ta längre tid för kroppen att återhämta sig, tyck du ditt så tycker jag mitt
Citera
2017-03-10, 21:32
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
really? du vill ta det till den nivån haha patetiskt...

vad gör anabola om inte ökar risk för en jävla massa olika saker.. snälla gå o moral morsa någon annan

kan tillägga att människor som medicineras med AI tar dem i FLERA ÅR utan några problem

jag kvarstår vid att hellre en snabbare PCT för att vara helt återställd och sen vila kroppen än att det ska ta längre tid för kroppen att återhämta sig, tyck du ditt så tycker jag mitt

1. Vad otrevlig du är.
2. Det var ingen pekpinne utan upplysning.
Citera
2017-03-11, 12:05
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD321
1. Vad otrevlig du är.
2. Det var ingen pekpinne utan upplysning.


jag är ingen snäll person, jag tittar på fakta och fördelar vs nackdelar precis som en doktor

läs alvedons biverkningar så ska vi se om du utesluter all typ av smärtlindrande ifrån ditt liv fullständigt
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback