Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-09, 21:40
  #1
Medlem
Hej!

Jag mötte denna tjejen för ungefär 6 månader sedan och hon är den vackrast personen jag någonsin har mött. För mig blev det kärlek på första ögonkastet, så jag beslutade mig att hon skulle bli min. Jag slet som ett svin dessa månader utan resultat. Var alltid där när hon behövde någon att prata med, messade henne varje dag, pratade med ett bemötande ton i hennes närhet, ställde upp på allt hon ville ställde in högt prioriterade saker i mitt liv bara för att träffa henne några få minuter. Så en kväll när jag följde med henne hem upp i hennes lägenhet och då satt jag mig i hennes soffa då hände något. Hon kröp upp till mig och låg på min mage samt smekte min hand. Det eskalerade snabbt och vi började att strula. Hon visade och sa att hon gillade mig. Det var den bästa kvällen i mitt liv.

Men hela min värd blev omvänd dagen efter. Jag skrev till henne och hon sa rakt ut att hon gillade en annan kille. Jag tänkte rent ut sagt WTF. Blev fett arg och ringde upp henne och sa varför går du dessa stegen med mig om du inte har de känslor för mig. Hon spelade på mina känslor vill jag påstå i alla fall. Nästa dag möttes vi och vi diskuterade vad som hände. Hon försökte bara byta samtals ämne och nekade det som hände.

Efter några veckor hade jag inte sett henne med någon annan kille, inte hennes vänner visste om någon annan än mig. Men vår relation som hade byggt ut började rinna ut i sanden. Vi blev hel enkelt bara vänner.

Nu kommer problemet. Jag har ju fortfarande känslor för denna tjej fast en av mina kompisar tror att det är typ fritt fram att haffa denna bruden. Han är på henne hela tiden och slutar inte. Jag tror bara han inte vet om det själv för han brukar betesig så mot tjejer i olika situationer. Men detta känns fett fel när han kramar henne i stora drag och jag blir utanför. Han vet om att jag har känslor för henne. Det kan ju inte a min bästa vän som tar min tjej. För det tycker jag är fett lågt...

Vad ska jag göra för att få tillbaka denna tjejen?
Vad ska jag säga till min kompis?
Citera
2016-11-09, 21:52
  #2
Medlem
Provocative2.0s avatar
Ang sista frågan. Vi lever i en värld med fri marknad.
Citera
2016-11-09, 21:53
  #3
Medlem
NovaOculuss avatar
vore det inte roligare att umgås med någon som inte är idiot
Citera
2016-11-09, 21:55
  #4
Medlem
Mitt tips är att du undviker henne 6 år, om hon fortfarande är singel då så har du kanske en chans! Låt din kompis ragga och försöka på henne så länge, han har åtminstone 6 år på sig!
Citera
2016-11-09, 22:02
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlm30
Mitt tips är att du undviker henne 6 år, om hon fortfarande är singel då så har du kanske en chans! Låt din kompis ragga och försöka på henne så länge, han har åtminstone 6 år på sig!

Jo 6år är ett tag men grejen är den att jag inte kan släpa henne. Det kommer även kännas konstig om då min kompis blir tillsammans med henne. Då kommer min och min kompis relation att försvinna.
Citera
2016-11-09, 22:04
  #6
Medlem
darksecrets avatar
Du är i friend zone killen. Hade hon velat att det ska bli ni så hade det hänt för länge sen. Vill inte göra dig besviken men det kommer förmodligen aldrig bli ni två
Citera
2016-11-09, 22:08
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
vore det inte roligare att umgås med någon som inte är idiot

Det är ett alternativ.
Citera
2016-11-09, 22:11
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darksecret
Du är i friend zone killen. Hade hon velat att det ska bli ni så hade det hänt för länge sen. Vill inte göra dig besviken men det kommer förmodligen aldrig bli ni två

.Jag har försökt och försöker att komma över henne varje minut. Men det går inte. Vet att jag är fett korkad.
Citera
2016-11-09, 22:18
  #9
Medlem
darksecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedyboi
.Jag har försökt och försöker att komma över henne varje minut. Men det går inte. Vet att jag är fett korkad.

Vi alla vet hur det känns mannen. Men du måste bryta kontakten med henne och hitta någon annan, så kommer du glömma henne med tiden. Hur svårt det än är. I promise
__________________
Senast redigerad av darksecret 2016-11-09 kl. 22:20.
Citera
2016-11-09, 22:22
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darksecret
Vi alla vet hur det känns mannen. Men du måste bryta kontakten med henne och hitta någon annan, så kommer du glömma henne med tiden. Hur svårt det än är. I promise

Tack bror <3
ska fortsätta försöka
Citera
2016-11-09, 22:25
  #11
Medlem
darksecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedyboi
Tack bror <3
ska fortsätta försöka

Ja försök! För just nu skadar du bara dig själv <3
Citera
2016-11-09, 22:30
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darksecret
Ja försök! För just nu skadar du bara dig själv <3

Tack för allt mannen <3 det var det jag behövde höra från någon annans öron. Det svåra är bara att vi pluggar tillsammans i samma inriktning. Man blir påmind hela tiden.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback