Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2016-11-10, 22:59
  #85
Medlem
Glutamines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorjeAkare
Men Snälla du. Varför skulle det vara Jobbigt för mig att dra nazistkortet eller kommunistkortet. Är det jobbigt för dig att tjata om judar.

Förresten hörde jag den svarte amerikanen Mike Tyson säga att det fanns svarta i USA långt innan svenskar, norrmän, danskar eller irländare flyttade dit.

Är du själv säker på att du inte har några judar i släkten. Det finns DNA-test för det.
Själv upptäckte Jag när jag släktforskade att jag bär på både danskar och norska gener.
Lite tveksamt om det är bra att avla på mig enligt vissa läkare.

Hur gör du själv om du får veta att du bär på judegener?

Vad är det med dig och judar? Du verkar underförstått vilja blidka det judiska folket. Jag kommer alltid att fortsätta upplysa folk om judisk makt och vilka sjuka ritualer dessa sysslar med. Judarna har i tusentals år parasiterat på andra folkslag och det gäller även när det kommer till Sverige.

Jag har absolut inga judiska rötter. Har både släktforskat och skickat dna till USA och fått reda på att jag har svenska, tyska rötter.

Så den gamla godingen gick inte heller.
Inget parasiterande här inte.
Inga judiska rötter.
Citera
2016-11-10, 23:04
  #86
Medlem
Glutamines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Det är säkert helt sant att judar i Hollywood gör sjuka filmer. Det är ingen här som har förnekat. Frågan är vad det har med Joel Kinnaman att göra.


Han är jude. Alltså medlem i deras utvalda klubb. Kan tänka mig att Kinnaman kan sitta och käka hamans öra och bära kippa. Väldigt väldigt extrema människor på alla sätt och viss. Joel är en judisk produkt helt enkelt. Förstår du nu? Eller talar jag för döva öron.
Citera
2016-11-11, 00:44
  #87
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glutamine
Han är jude. Alltså medlem i deras utvalda klubb. Kan tänka mig att Kinnaman kan sitta och käka hamans öra och bära kippa. Väldigt väldigt extrema människor på alla sätt och viss. Joel är en judisk produkt helt enkelt. Förstår du nu? Eller talar jag för döva öron.
Jo, jag har förstått att judar är hemska och förespråkar allas lika värde och såna vidrigheter. Jag har också förstått att de styr i Hollywood. Allt det är kristallklart. Ingenting är luddigt där. Det jag fortfarande inte förstår är hur eller på vilket sätt Joel Kinnaman (ja, jag har förstått att han är jude också) har fått hjälp med karriären i Hollywood. Vilket du påstår. Allt pekar nämligen på att Joel Kinnaman har fått allt annat än medvind i Hollywood.
Citera
2016-11-11, 01:14
  #88
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaab1
Jag hoppas verkligen att dessa PK-idioter nu slänger sina Macprylar,inte använder Youtube eller google, Zara Larsson bör direkt stänga av sin musik för den amerikanska marknaden.. ja listan kan göras lång.. Gårdagen vara en av mina bästa på länge då hela etablissemanget återigen fick sig en rejäl käftsmäll.. nu försöker dom resa sig igen och skyller på att det var dom arga vita männen som röstade på Trump... Sorry...ni kommer inte lyckas denna gången heller ni ser ut som fågelholkar för alla oss andra som kan tänka själv...

tvärtom hänvisade man på nyheterna att Hillary inte fick med sig kvinnorna och latino folket.
så de där med unga arga män stämde inte heller det var främst äldre arga män o kvinnor som sett hur företag läggs ner och flyttat utomlands, där man importerar sånt man tillverkade själva och importskatten är låg. Nu gillar jag inte någon av dessa, men förstår verkligen hur det lett fram till detta missnöje och att exakt samma missnöje i Sverige ökar vanliga Svenssons o medelklassen att sympatisera med SD. Vi förtjänar det och behöver det. Så trött på Politisk korrekthet och brutna löften
även jag drog på smilbanden eftersom detta visar att folk orkar inte mer, speciellt när våra partier vägrar resonera eller förstå. SD är en produkt av andra partiers ovilja att lyssna på folket, exakt vad vi sett i USA..de behöver röras om i dårhuset och han kvalificerar sig halvgalen som han är...
Citera
2016-11-11, 01:38
  #89
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Zara Larsson bryter väl sin USA-lansering skulle jag tro eftersom hon gnällde i medierna i morse


Ja gör hon inte det så tappar jag all den respekten jag hade haft om jag hade respekterade henne från början!
Citera
2016-11-11, 01:53
  #90
Medlem
bradgardsindianens avatar
Och nu håller Bindefeldt på och sprider lättklädda bilderna på Melania och "firstladynude" kommentarer....som hängt falskintygaren Mona Sahlin i kjolarna en halv livstid. Västvärlden vann inga krig med förfalskare, kleptomaner och lögnare. Annat var det på bisexuelle Louis Mountbatten och hans maka Edwina (the Maneater som hennes barn kallade henne).
Citera
2016-11-12, 20:02
  #91
Medlem
Vänsterfettot Lena Dunham från "Girls" kommer inte flytta till Kanada som hon lovade: https://www.instagram.com/p/BMrXMfhlInd/?hl=en

Dessutom verkar det som hon inte är registrerad röstare i New York, vilket innebär att hon inte kunnat rösta i presidentvalet: https://twitter.com/mtracey/status/796010008811098113

Så var det med det. Mycket snack, lite verkstad från vänstern, precis som vanligt.
Citera
2016-11-14, 13:44
  #92
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoFlexer
Haha vilken nolla och hycklare hon är.

http://www.friatider.se/usa-k-ndisar...-om-landsflykt

Ingen jävel står för vad den lovade Chealse Handler tar priset som årets dåre. You have a responsibility. Alla vet att det är inkomsten hon stannar för. Whoppi Goldberg. Kanadensare kan andas ut. Känner en som var lätt orolig över att få fler vänsteranhängare till Kanada Han vill se en mur mot USA.
__________________
Senast redigerad av cerealtubeman 2016-11-14 kl. 13:47.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback