Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-12, 10:33
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
vilken va filmen?

kuken är typ de som gör dej till kille. om en killen inte har en kuk så är han som en tjej. men inte på ett bra sett.

En dokumentärserie på 4 avsnitt
http://urplay.se/program/190600-extr...-cykel-i-nepal
Citera
2016-11-12, 10:46
  #14
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Då får vi hoppas att inget händer med din pillisnopp..

Ja, fy fan. Vill inte veta hur det skulle vara
Citera
2016-11-21, 23:38
  #15
Medlem
Jag får nog instämma i kören och påstå att utan kuken vore livet inte värt att leva.

Att aldrig mer knulla eller runka? Fy fan, jag skulle inte bli långvarig.
Citera
2016-12-08, 20:37
  #16
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summan
Såg en dokumentär om en man som ville slå rekord och trots snön och kylan komma fram till mål på 21 dagar tror jag det va. Han hade med sig mat för de dagarna och reservkläder.

När det blev för kallt blev han svullen i hela ansiktet och det av allt han tänkte på var kuken, han satte sig ner och började göra reservkläderna till skydd för just kuken för att som han sa att den kroppsdelen är den sista han kan tänka sig att bli av med.

Vilken betydelse har kuken egentligen för män?

enkelt exempelt besvara frågan. kuken va så viktig för honom så han sattsade på kuken och trodde antagligen att han skulle klara sej ändå trots att han valde att inte optimera sina överlevnads changser. eller så uplevde jag de i alla fall.

man kan typ inte leva utan testiklar hjärnan är van vid att bada i testosteron. får ta sprutor med testostern då.
Citera
2016-12-08, 21:41
  #17
Medlem
Christopher.s avatar
Kuken är det som gör mannen.
Citera
2016-12-09, 11:38
  #18
Medlem
Hur skulle du känna om du var tvungen att operera bort livmoder, slida och klitoris? Du kan aldrig mer stimulera dig sexuellt, du kan aldrig mer ha sex och du kan aldrig få barn.
Citera
2016-12-09, 12:45
  #19
Medlem
Praisethesuns avatar
Det är väl fint att kunna ta ett rejält grepp om den ibland och bara hålla i den. Det känns tryggt!
Citera
2016-12-13, 01:02
  #20
Medlem
tsivkmlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Jag får nog instämma i kören och påstå att utan kuken vore livet inte värt att leva.

Att aldrig mer knulla eller runka? Fy fan, jag skulle inte bli långvarig.

Word!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback