Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-01, 16:34
  #757
Medlem
PKarlsson1s avatar
Skulle säga att säsong två av den animerade serien är bättre än ett men TPB klarar sig utan att Julian dricker hästsperma för att rädda de andra från en kult. Många bra stunder i säsong två dock. Hur Ricky lär sig att prata ordentligt (well relativt ordentligt) är ganska kul. Längtar tills live action säsongen från fängelset med Trevor. Tips till er är att betala för Swearnet, gettin learnt with Ricky och säsongen 8,5 är guld när man får se the boys in jail och hur det är för Randy utan Lahey och killarna i parken. Man får också se podcasterna med bild istället för bara med ljud.
__________________
Senast redigerad av PKarlsson1 2020-06-01 kl. 16:40.
Citera
2020-06-05, 09:14
  #758
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PKarlsson1
Skulle säga att säsong två av den animerade serien är bättre än ett men TPB klarar sig utan att Julian dricker hästsperma för att rädda de andra från en kult. Många bra stunder i säsong två dock. Hur Ricky lär sig att prata ordentligt (well relativt ordentligt) är ganska kul. Längtar tills live action säsongen från fängelset med Trevor. Tips till er är att betala för Swearnet, gettin learnt with Ricky och säsongen 8,5 är guld när man får se the boys in jail och hur det är för Randy utan Lahey och killarna i parken. Man får också se podcasterna med bild istället för bara med ljud.
Håller med om att ändra säsongen av den animerade serien är bättre än första. Men tycker att dom är rätt kassa jämfört med den riktig serien. Håller med om att 8,5 guld, har själv swearnet så man kan se dessa extra guldkorn.
Citera
2021-05-08, 19:02
  #759
Medlem
Attenborgs avatar
Sitter och kollar på det här just nu och det här är GULD grabbar, det är dunder. Tror inte jag skrattat såhär mycket innan, igenkänningsfaktorn är på hög nivå. Så underbar show på så många sätt, vilken guldgruva.
Citera
2021-05-14, 00:05
  #760
Medlem
killmoonys avatar
Håller med suverän serie.
https://www.swearnet.com är deras sida som de lägger in nytt material
https://www.youtube.com/watch?v=KBdxQyPWgg0
Citera
2022-06-27, 04:58
  #761
Medlem
Skarparattarns avatar
”Not me and you asshole me and her”
Citera
2023-02-06, 14:30
  #762
Medlem
TonaldRumps avatar
Den här serien är fantastisk hittills. Är på säsong 5 nu.

De två bästa avsnitten hittills är det med bergslejonet och det när Bubbles får tillbaka sin docka 😅
Citera
2023-02-06, 22:04
  #763
Medlem
GreenBastards avatar
Kollade på denna serien när den sändes på canal plus någon gång runt 2006 tror jag.

Kollade nyligen om hela serien från början för att se om den levde på nostalgi eller om den var så bra som jag mindes. Den var fan bättre. Säsong tre tror jag är den som jag tycker var allra roligast. Senare säsongerna som inte Clattenburg regisserar är inte lika bra men fullt sevärda.

Någon som vet varför denna serien fått så lite cred i Sverige? I USA och Canada verkar den ju vara betydligt kändare. Serien får av mig 5 av 5 nomesayins.
Citera
2023-08-13, 16:51
  #764
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard
Någon som vet varför denna serien fått så lite cred i Sverige? I USA och Canada verkar den ju vara betydligt kändare. Serien får av mig 5 av 5 nomesayins.

Mycket handlar om att den aldrig visats på en mainstream-kanal i Sverige?

Men ja, de tre första säsongerna är de bästa, sedan blir den gradvis sämre med "Out of the Park"-serien som det sämsta inslaget.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback