Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-15, 08:53
  #1501
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tora.Torsell
En gåva som fortsätter att ge 😁 Men trådar som dessa verkar ju ändå inte vara avskräckande med tanke på hennes framgång hos damerna.

Jag tror att det är för få som läser på Flashback.
Citera
Idag, 02:05
  #1502
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somaiad
Hej miałem tę wątpliwą przyjemność poznać Mike próbowała wyłudzić pieniądze za to że niby zalaliśmy jej mieszkanie które wynajmuje razem ze swoją partnerką w Eslöv

Ale to co dzis zrobiła 🤯

Zadzwoniła na policję że się bijemy że są krzyki

Pierwsze co mi przyszło do głowy że to jej sprawka
Minęły cztery godziny po wizycie policji 🚓 wali w drzwi dzwoni dzwonkiem otwieram a tu Mika krzyczy że dzwoni na policję 😂 jestem przerażony do czego jest ona jeszcze zdolna moje dzieci są przerażone boją się same wyjść z domu same

Nån som vill va snäll och översätta?
Citera
Idag, 02:06
  #1503
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badnews-nu
Vad har hon nu ställt till med?

Undrar med
Citera
Idag, 04:15
  #1504
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlssonFd
Nån som vill va snäll och översätta?
Hej, jag hade det tvivelaktiga nöjet att träffa Mike, hon försökte pressa pengar för att hon påstods ha översvämmat sin lägenhet som hon hyr med sin sambo i Eslöv

Men vad hon gjorde idag 🤯

Hon ringde polisen att vi bråkade och det blev skrik

Det första som föll mig var att det var hon som gjorde det
Fyra timmar har gått sedan polisbesöket 🚓 han knackar på dörren, ringer på klockan, jag öppnar den och Mika skriker att hon ringer polisen 😂 Jag är livrädd för vad hon fortfarande kan, mina barn är livrädda, de' är rädd för att lämna huset på egen hand
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback