Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-07, 13:02
  #1
Medlem
Smash3rs avatar
Hej hej! Funderar på att köpa en ny burk inom en kort framtid! Blir inget monster till dator, men vill kunna spela lite grymma spel samt betala räkningar och annat kontorstrams!

Min fundering går nu, har lirat med en MX500 ett bra tag och letar efter något liknande i dessa dagar och vill inte punga ur mer än en 500hundrig max på en mus!

Har ni något ni kan rekommendera till mig som fungerar lika bra som en MX500?

Tack!
Citera
2016-11-07, 16:27
  #2
Medlem
dewnazs avatar
Är det mx518 du menar?
Citera
2016-11-07, 17:25
  #3
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dewnaz
Är det mx518 du menar?
MX510 och MX518 hade identisk ergonomi. Tror faktiskt inte att det finns någon likvärdig idag, efter att produktionen av G400s (med extremt undermålig kvalitet) upphörde.
Citera
2016-11-09, 09:50
  #4
Medlem
Smash3rs avatar
OK! Bra saker..

Vilken mus ska man ha då? Någon här som vill rekommendera?
Citera
2016-11-09, 11:02
  #5
Medlem
dewnazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smash3r
OK! Bra saker..

Vilken mus ska man ha då? Någon här som vill rekommendera?

Jag kör personligen med Steelseries rival, men har många vänner som kör med zowie fk mössen
Citera
2016-11-09, 13:04
  #6
Medlem
Smash3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dewnaz
Jag kör personligen med Steelseries rival, men har många vänner som kör med zowie fk mössen
Tack för tipsen! Får väl prova någon av dom, är dom lagom tunga? Köpte nämligen en mus från NetOnNet, men den fungerade förjävla dåligt!
Citera
2016-11-09, 13:43
  #7
Medlem
dewnazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smash3r
Tack för tipsen! Får väl prova någon av dom, är dom lagom tunga? Köpte nämligen en mus från NetOnNet, men den fungerade förjävla dåligt!

Jag tycker Rival är helt perfekt , inte sådär lätt så det inte är något motstånd alls och den är inte heller som en cementklump, zowie vet jag faktiskt inte,,
Citera
2016-11-11, 12:13
  #8
Medlem
Smash3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dewnaz
Jag tycker Rival är helt perfekt , inte sådär lätt så det inte är något motstånd alls och den är inte heller som en cementklump, zowie vet jag faktiskt inte,,
Okey, jag tackar för tipset, får köpa en när jag får lite pengar över till en ny dator!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback