Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-06, 13:33
  #1
Medlem
Jag förstår inte varför först när man börjar att knulla en kvinna, ber hon att man måste vara gentle och mild men sen efter ett tag och när hon blir kåt, vill hon att man vara aggressiv och knulla henne hård?
Men jag vet inte om alla kvinnor är samma ?
Citera
2016-11-06, 14:09
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sexy.lover
Jag förstår inte varför först när man börjar att knulla en kvinna, ber hon att man måste vara gentle och mild men sen efter ett tag och när hon blir kåt, vill hon att man vara aggressiv och knulla henne hård?
Men jag vet inte om alla kvinnor är samma ?

Jo men visst, så är det serru. Alla kvinnor är exakt likadana och vill alltid ha sex på exakt samma sätt.
Citera
2016-11-06, 15:07
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmeraldForest
Jo men visst, så är det serru. Alla kvinnor är exakt likadana och vill alltid ha sex på exakt samma sätt.
Hur vet du det ?
Citera
2016-11-06, 16:17
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sexy.lover
Hur vet du det ?
Jag drar en vild chansning på att han var ironisk där...

Och nej, alla kvinnor är inte likadana. Dock är det väl inte särskilt konstigt att en kvinna kan uppskatta lite hårdare sex när hon väl blivit uppvärmd? Det är ju inte så att kvinnors våthet har någonting med hur skönt själva sexet är att göra...

Citera
2016-11-06, 16:30
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverker90
Jag drar en vild chansning på att han var ironisk där...

Och nej, alla kvinnor är inte likadana. Dock är det väl inte särskilt konstigt att en kvinna kan uppskatta lite hårdare sex när hon väl blivit uppvärmd? Det är ju inte så att kvinnors våthet har någonting med hur skönt själva sexet är att göra...

Men varför uppskattar kvinnor att bli knullat hård ? Vad känner de?
Citera
2016-12-18, 18:43
  #6
Medlem
Ygrittes avatar
Känns som TS har ett lite övermodigt nick med tanke på att han inte kan lista ut själv att alla har olika preferenser...
Citera
2017-01-22, 22:00
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sexy.lover
Jag förstår inte varför först när man börjar att knulla en kvinna, ber hon att man måste vara gentle och mild men sen efter ett tag och när hon blir kåt, vill hon att man vara aggressiv och knulla henne hård?
Men jag vet inte om alla kvinnor är samma ?


Alla är olika, men tror alla tjejer gillar aggressivt men man måste lita på personen.
Citera
2017-01-23, 08:01
  #8
Medlem
Det är väl klart som korvspad att han ska vara försiktig i början.
För mig är det så.
Dundrar han på för kung och fosterland det första han gör så gör det ONT oavsett hur våt och upphetsad jag är.
Vissa killar har mer finess än andra och vet hur dom skall göra.
Citera
2017-01-31, 18:42
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ygritte
Känns som TS har ett lite övermodigt nick med tanke på att han inte kan lista ut själv att alla har olika preferenser...

Aouch!!
Instämmer helt.
Min bild av TS är att han var en riktig mästare efter att ha sett tusen porrfilmer, samt ganska okontrollerad så att kvinnan bad honom lugna ner sig.

Och ja. Alla kvinnor är samma. Samma smak, samma erfarenheter, samma sexualdrift och alla gillar precis samma saker. Nu behöver du aldrig mer fråga kvinnan hur hon vill ha det.
Citera
2017-02-23, 20:18
  #10
Avstängd
vissa kvinnor gillar tillomed att knulla dig hårt... :O
Citera
2017-03-07, 23:37
  #11
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverker90
Jag drar en vild chansning på att han var ironisk där...

Och nej, alla kvinnor är inte likadana. Dock är det väl inte särskilt konstigt att en kvinna kan uppskatta lite hårdare sex när hon väl blivit uppvärmd? Det är ju inte så att kvinnors våthet har någonting med hur skönt själva sexet är att göra...


Det behöver det inte ha, man kan vara våt utan att vara sugen eller kåt.

O nä, alla är inte samma, men jag gillar det i den ordningen TS beskrivit.
Citera
2017-03-09, 10:39
  #12
Medlem
Långt ifrån
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback