Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-04, 10:40
  #1
Medlem
När jag klickar på klockan nere i verktygsfältet (det nere till höger) så kommer klockan och en kalender upp som visar månadens dagar. Klickar jag på själva kalendern så kan jag lägga till en händelse, rubrik samt tid osv. men det syns inte på själv kalendern (den som kommer upp när man klickar på "klockan") att något är tillagt. Hela grejen är ju att man övergripande skall kunna se vad som är planerat utan att behöva sitta och klicka runt på alla "dagar/rutor".

Va också tvungen att böka å koppla det till ett jävla mail-konto.

Det går att övergripande se vad som är planerat, men då måste man krångla och öppna kalendern i ett nytt fönster.

Går detta att lösa? annars är det ju rena skiten. Grejen är ju att jag ville slippa logga in på tex. googel varje gång jag ska skriva in nått, endast ha det enkelt på datorn (även om det finns massvis med fördelar att köra i gmail eller nått istället).

Går det att lösa eller ska jag skrota denna skit-funktion och bara koppla nån app på luren till min g-mail istället? Hade ju vart skönt att snabbt kunna skriva in när man sitter vid datorn, eller på luren, och att allt synkas samtidigt som problemet ovan är det jag vill lösa.

Jävla mycket kackel det blev nu, lösningen i windows är det jag efterfråga =)

Tack
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback