Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-03, 21:44
  #1
Medlem
inAFlads avatar
Vittnesmål från Amnesty berättar om allvarliga övergrepp i samband med att fingeravtryck ska tas på asylsökare i Italien.

Acceptabelt eller bör vi behålla allt och alla som passerat Italien för att skydda dom från de fingerfärdiga poliserna?
Citat:
I rapporten framkommer att italiensk polis därför använt sig av elchocker, sexuell förnedring och misshandel för att få migranter att lämna sina fingeravtryck.

Sedan höll fyra av dem i mig medan en femte drog i min penis och fotade mig. Jag kissade blod i två dagar efter det, berättar en person i rapporten.

– Jag fick klä av mig alla kläder och sattes på en aluminiumstol med en öppning. Sedan höll de fast mina axlar och drog två gånger i mina testiklar.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23844040.ab
__________________
Senast redigerad av inAFlad 2016-11-03 kl. 21:59.
Citera
2016-11-03, 21:50
  #2
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Eller så tror Amnesty på varje uppdiktad saga från människor som har allt att vinna på att ljuga.
Amnesty är ökända för att hjälpa terrorister, detta är nog ett sådant fall.

Amnesty International Sides with the Terrorists
http://moonbattery.com/archives/2010...interna-3.html
Amnesty talar med dubbla tungor
https://aktualia.wordpress.com/2011/...dubbla-tungor/

Amnesty är en sån där skurkorganisation som FN som Svenskar fått för sig är jättebra och jättegod när verkligheten är något helt annat.
Citera
2016-11-03, 21:52
  #3
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Varför vill dom inte lämna fingeravtryck frivilligt?

Att neka borde innebära direkt tillbakatransport till en strand i Libyen.
Citera
2016-11-03, 21:54
  #4
Medlem
Lunkan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Varför vill dom inte lämna fingeravtryck frivilligt?

Att neka borde innebära direkt tillbakatransport till en strand i Libyen.


Vad händer med en svensk misstänkt gärningsman som vägrar lämna fingeravtryck? Just saying, han/hon ligger illa till.
Citera
2016-11-03, 21:54
  #5
Medlem
inAFlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Varför vill dom inte lämna fingeravtryck frivilligt?

Att neka borde innebära direkt tillbakatransport till en strand i Libyen.
Bland annat för att då blir Italien bevisat första Asylland och dom vill hellre vidare till Frankrike, UK eller oss bland annat.
__________________
Senast redigerad av inAFlad 2016-11-03 kl. 21:58.
Citera
2016-11-03, 21:55
  #6
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Varför vill dom inte lämna fingeravtryck frivilligt?

Att neka borde innebära direkt tillbakatransport till en strand i Libyen.

För att de antingen finns i systemet i andra sammanhang, eller att de redan finns i databasen som asylsökande med avslag.

Eller att de inte vill hamna i databasen ifall de skulle få avslag, då är det i stort sett kört så fort de kollar fingeravtrycken, dvs. drömmen om gratis lägenhet och bidragspengar som är högre än lönen i hemlandet är därmed om intet.

Tramset hade inte fortgått om det inte vore för dessa satans bidragspengar. Stryp bidragspengar för alla invandrare, flyktingar och andra utländska lättingar och parasiter. Problemet torkar upp och försvinner.
Citera
2016-11-03, 21:57
  #7
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Vad händer med en svensk misstänkt gärningsman som vägrar lämna fingeravtryck? Just saying, han/hon ligger illa till.

Då bänder man upp handen och tar fingeravtryck iaf.
Man kan antingen få ont på kuppen eller så låter man de ta fingeravtrycken, de kommer att få fingeravtrycken, korkade negrer tror dock att de är stålmannen och kan få de att misslyckas ta fingeravtrycken.
Citera
2016-11-03, 22:02
  #8
Medlem
Hultabultans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
För att de antingen finns i systemet i andra sammanhang, eller att de redan finns i databasen som asylsökande med avslag.

Eller att de inte vill hamna i databasen ifall de skulle få avslag, då är det i stort sett kört så fort de kollar fingeravtrycken, dvs. drömmen om gratis lägenhet och bidragspengar som är högre än lönen i hemlandet är därmed om intet.

Tramset hade inte fortgått om det inte vore för dessa satans bidragspengar. Stryp bidragspengar för alla invandrare, flyktingar och andra utländska lättingar och parasiter. Problemet torkar upp och försvinner.

Om Sverige gjort som i t.ex. Tjeckien, där man låser in negern, araben och muhammedanen hade det inte varit några problem alls.

Inga gränskontroller hade behövts, och asylrätten är förbehållen den som kan bevisa förföljelse i ett angränsande land.
Citera
2016-11-03, 22:05
  #9
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Om Sverige gjort som i t.ex. Tjeckien, där man låser in negern, araben och muhammedanen hade det inte varit några problem alls.

Inga gränskontroller hade behövts, och asylrätten är förbehållen den som kan bevisa förföljelse i ett angränsande land.

Hade man strypt bidragspengarna för utlänningar så hade de inte ens kommit hit. Allt detta lidande handlar om de fria pengar som erbjuds en massa lata slödder.

Men visst att låsa in är en bra metod, slipper man alla de brott asylsökande sysselsätter sig med under handläggningen och visar på hur icke önskvärda de är.
Citera
2016-11-03, 22:06
  #10
Avstängd
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Varför vill dom inte lämna fingeravtryck frivilligt?

Att neka borde innebära direkt tillbakatransport till en strand i Libyen.

Håller med lämna fingeravtryck eller åk hem igen.
Citera
2016-11-03, 22:09
  #11
Medlem
FortMeades avatar
Och ändå så vidhåller svenska politiker och tyckare den stora lögnen om "flyktingkrisen som bara hände" och flyktingar som kan tas om hand bara alla europeisk länder tar sitt ansvar.

Hur länge till skall taskspelet pågå innan vi tar emot kvotflyktingar istället för att understödja den moraliskt bankrutta asylmigrationen.
Citera
2016-11-03, 22:13
  #12
Medlem
fan va smart, de har ju händerna innanför byxorna hela tiden så där kryllar det nog av fingeravtryck. Ut med packet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback