Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-05, 00:44
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfen2015
En varning till alla tjejer som tror det är något att sälja sex, det är bland det jobbigaste som finns att sedan leva vidare med detta psykiskt. Så prova inte, man får ett rykte och sen vill ingen normal kille ens titta på en.

Det där stämmer inte! Jag skulle inte ha något emot att dejta en tjej som har sålt sex. Att sälja sex är inte ens brottslig! Om det är någon som ska skämmas så är det sexköparna! De utnyttjar tjejers behov av pengar och begå brott enlig svenskt lag! En tjej som har sålt sex är för mig ingen skillnad än en tjej som haft annan kille före mig. Jag bry mig inte ett skit!
Citera
2016-11-05, 15:06
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Det där stämmer inte! Jag skulle inte ha något emot att dejta en tjej som har sålt sex. Att sälja sex är inte ens brottslig! Om det är någon som ska skämmas så är det sexköparna! De utnyttjar tjejers behov av pengar och begå brott enlig svenskt lag! En tjej som har sålt sex är för mig ingen skillnad än en tjej som haft annan kille före mig. Jag bry mig inte ett skit!

Med samma resonemang så utnyttjar alltså knarkarna langarnas behov av pengar. Eller för den delen så utnyttjar jag alltså handlarens och kassörskornas behov av pengar när jag handlar på ICA.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback