Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-02, 17:01
  #1
Medlem
Hej.
Jag har en kompis som för 3-4 år sedan sålt sex 3 gånger till olika män i Stockholm.
Och nu har hon mega ångest att åka till Stockholm för hon tycker folk pratar om henne.

Tror ni folk på stan bryr sig om detta, att hon horade för några år sedan. Eller kan stan ha glömt detta, för hon tycker hon hör röster av folk att hon inte är välkommen på centralen i sthlm. Vad ska jag säga till henne? Kan jag göra nått åt detta?

En varning till alla tjejer som tror det är något att sälja sex, det är bland det jobbigaste som finns att sedan leva vidare med detta psykiskt. Så prova inte, man får ett rykte och sen vill ingen normal kille ens titta på en.

Med vänlig hälsning
Desire
Citera
2016-11-02, 17:06
  #2
Medlem
Hon tycker hon hör röster? Hon behöver psykhjälp antagligen...
Citera
2016-11-02, 17:07
  #3
Medlem
Ravenboxs avatar
Mött kvinnor med borderline som har sålt sina kroppar i yngre tonåren inte för pengarna utan för självdestruktiva ändamål.
Det man gör är att förklara att det inte alls är något att skämmas för och åka in till djursholm eller dylikt och kolla på hur relationen i hemmen där ser ut.
Kolla på bilarna som står parkerade, tro fan inte att kvinnan ens betalar bensinen.

Vi alla är prostituerade till ens viss grad, vissa har bara svårare att erkänna det än andra.

Var rationell med människan, ta ut henne på stan i stockholm regelbundet och få denne att möta sin rädsla så ger den vika efter ett tag.

Hon kanske lider av schizofreni, EIP eller bipolaritet?

Hon behöver fara in till sjukan, och det är omgående.
Citera
2016-11-02, 17:10
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Mött kvinnor med borderline som har sålt sina kroppar i yngre tonåren inte för pengarna utan för självdestruktiva ändamål.
Det man gör är att förklara att det inte alls är något att skämmas för och åka in till djursholm eller dylikt och kolla på hur relationen i hemmen där ser ut.
Kolla på bilarna som står parkerade, tro fan inte att kvinnan ens betalar bensinen.

Vi alla är prostituerade till ens viss grad, vissa har bara svårare att erkänna det än andra.

Var rationell med människan, ta ut henne på stan i stockholm regelbundet och få denne att möta sin rädsla så ger den vika efter ett tag.

Hon kanske lider av schizofreni, EIP eller bipolaritet?

Hon behöver fara in till sjukan, och det är omgående.


Min kära vän. Tack så hemskt mycket för svaret.
Jag ska försöka ta ut henne ofta i Stockholm.
Mvh
Citera
2016-11-02, 17:10
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horfest
Hon tycker hon hör röster? Hon behöver psykhjälp antagligen...

Hon har psyk hjälp.
Citera
2016-11-02, 17:12
  #6
Medlem
spyder123s avatar
Att du har haft kontakt med 3 personer som du ångrar, har ingen betydelse i Sveriges största stad. Det är bara ren inbillning att folk kommer prata bakom ryggen på dig. Det bor >1500000 tusen i Stockholm.

Dock så låter det lite som att du kan ha schizofreni om du nu hör röster. Eller har du några andra diagnoser? OCD? Bipolär?

I vilket fall, intyga dig om att dina tankar inte har någon verklig förankring. Ha det bra i Stockholm!
Citera
2016-11-02, 17:14
  #7
Medlem
Jag har fått dom svaren jag behöver, hur tar man bort tråden?
Citera
2016-11-02, 17:17
  #8
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfen2015
Jag har fått dom svaren jag behöver, hur tar man bort tråden?
Det går inte! Och det behövs inte, för här är alla anonyma. Ingen vet vem du är. Ingen anledning att noja! Skapa nytt konto om du inte vill ha tråden i historiken.
Citera
2016-11-03, 19:50
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfen2015
Hej.
Jag har en kompis som för 3-4 år sedan sålt sex 3 gånger till olika män i Stockholm.
Och nu har hon mega ångest att åka till Stockholm för hon tycker folk pratar om henne.

Tror ni folk på stan bryr sig om detta, att hon horade för några år sedan. Eller kan stan ha glömt detta, för hon tycker hon hör röster av folk att hon inte är välkommen på centralen i sthlm. Vad ska jag säga till henne? Kan jag göra nått åt detta?

En varning till alla tjejer som tror det är något att sälja sex, det är bland det jobbigaste som finns att sedan leva vidare med detta psykiskt. Så prova inte, man får ett rykte och sen vill ingen normal kille ens titta på en.

Med vänlig hälsning
Desire
jag tror att du hittar på detta
Citera
2016-11-04, 11:40
  #10
Avstängd
thaimans avatar
De där me att " jag har en kompis" är ju skitlöjligt. De e ju naturligtvis du själv som har sålt.
Inget att bry sig om tre år senare, ingen människa skulle reagera här i 08
Var stolt i stället att du kunde sälja en lyckostund till någon som behövde.

Upp med hakan, och gå vidare, ingen big deal
Citera
2016-11-04, 18:37
  #11
Medlem
OK. Tack för svar!
Citera
2016-11-05, 00:02
  #12
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Tror ni folk på stan bryr sig om detta

Av Stockholms hela befolkning är det max en tre till fyra personer som ens har minsta susning att det har hänt. Av de tre till fyra personerna kanske 50% bryr sig om det.

Skulle tro att det enda din vän behöver göra är att sluta ha ångest.

Går inte det bör hon söka psykiatrisk hjälp.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback