Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-12, 21:29
  #85
Medlem
smusselkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Så att det fanns 4f-PET inrikes.

Är det en variant av 4f-Nep?

Hittar bokstavligen ingenting. Vilken shop säljer?
Citera
2017-05-13, 18:30
  #86
Medlem
WizzardofOzzs avatar
Ingen lång fråga, men nån som kan svara på hur lång dopamin ruset är. Om det ens finns någon?

Är inte mkt för serotonin rus eftersom jag inte kan känna dom effekterna. (Käkar mediciner)
Citera
2017-05-13, 18:39
  #87
Medlem
WizzardofOzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Så att det fanns 4f-PET inrikes.

Är det en variant av 4f-Nep?

Skulle gissa på att den inte ens är värd att prova.

Alla RCs som kommer ut nu för tiden är ju helt värdelösa. 1a generation RCs var som bäst. Tyvärr är ju alla dom klassade nu för tiden, så man leker med ödet om man beställer dom från nätet.

Lite synd. Men det är olagligt, klassat eller ej.
Citera
2017-05-13, 18:59
  #88
Avstängd
klonazepam90s avatar
Tycker inte denna var något o hänga i granen.

Går ur väldigt fort vid IV administration och känns som att det är väldigt milt rus jämfört med amfetamin.. Ingen eufori heller i princip.
Citera
2017-05-13, 19:16
  #89
Medlem
WizzardofOzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klonazepam90
Tycker inte denna var något o hänga i granen.

Går ur väldigt fort vid IV administration och känns som att det är väldigt milt rus jämfört med amfetamin.. Ingen eufori heller i princip.

Hur fort gick det ut? Kan du ge någon ungefärlig tid?

Och med eufori, vilken eufori syftar du på. Dopamim eller serotonin eufori?

(Jag kör absolut inte IV men jag vet på ett ungefär hur man kan jämföra rustid parallellt med andra drogintag)
__________________
Senast redigerad av WizzardofOzz 2017-05-13 kl. 19:19.
Citera
2017-05-13, 22:21
  #90
Avstängd
klonazepam90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WizzardofOzz
Hur fort gick det ut? Kan du ge någon ungefärlig tid?

Och med eufori, vilken eufori syftar du på. Dopamim eller serotonin eufori?

(Jag kör absolut inte IV men jag vet på ett ungefär hur man kan jämföra rustid parallellt med andra drogintag)

Kanske uttryckte mig fel, menade välmående.. Tyckte inte det fanns något välmående om möjligtvis precis vid injektion.

Denna var för mild och ingen drog man "bli hög på", utan mer som en vardagsstimulant, vilket jag klarar mig utan.

Fyllde på 1gång i timmen eller oftare. 2-3 tim rustid på nasalt/oralt och ca 1 timme på IV möjligtvis. Sen lite eftertjackigt rus ett tag också.
Citera
2017-05-14, 16:12
  #91
Medlem
WizzardofOzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klonazepam90
Kanske uttryckte mig fel, menade välmående.. Tyckte inte det fanns något välmående om möjligtvis precis vid injektion.

Denna var för mild och ingen drog man "bli hög på", utan mer som en vardagsstimulant, vilket jag klarar mig utan.

Fyllde på 1gång i timmen eller oftare. 2-3 tim rustid på nasalt/oralt och ca 1 timme på IV möjligtvis. Sen lite eftertjackigt rus ett tag också.

Lite synd att denna var så mild. Men vilken laglig RC stimulant (i svearike) har något ordentligt drag egentligen?

Plus sidan är väl att den åtminstone har en längre rustid än a-pihp. Vilket just är det jag söker. A-pihp går ju fan ut efter 5 minuter, vilket leder till väldigt täta åter doseringar. Till slut mår man bara dåligt, och ändå fyller man på när man mår som piss. Pyrrolidiner kan jag inte hantera.

Får väl hoppas på att jag känner någon slags dopamin rus på detta.

Tack för infon
Citera
2017-06-05, 12:51
  #92
Medlem
lmnees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klonazepam90
Vilken är att satsa på IV? 4f-NEP (225kr/1g, asken) eller 4f-NEB (299kr/1g, aromer)?

Eller man kan nog ta det som är billigast, för de ska ju vara så himla lika, dock att NEP'en kanske är något potentare, men NEB'en kanske har andra egenskaper NEPen inte har

Sry inte så aktiv nu när jag jobbar så såg ej att du citerade och frågade från min inlägg.

Ska erkänna att jag bara provade NEB och 4f-NEB en gång vardera, men tyckte de va tydligt att NEP var mest potent och gav mer i rus på alla sätt, efter den så 4f-NEP som jag beskrev, svagare version med helt okej för att vara svag då den ger tydlig stimulans och alla positiva effekter en stiumalt ska ha, bara rätt svaga. NEB och dess versioner funkade för mig mycket svagare än dessa.
Men har som sagt inte provat de NEB och 4f-neb mer än en gång och fann inte charmen med den då så jag röstar helt klart på 4f-nep i din fråga. Sent svar så säkert obetydligt nu, men såg bara din fråga nu
Citera
2017-06-05, 13:44
  #93
Medlem
lmnees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klonazepam90
Tycker inte denna var något o hänga i granen.

Går ur väldigt fort vid IV administration och känns som att det är väldigt milt rus jämfört med amfetamin.. Ingen eufori heller i princip.

Ja precis, milt rus men har ändå dessa (om än svaga) cs-effekter just som du säger FÖRUTOM ens mild eufori..
Så det är ingen missbruksadrog för de som vill bli "höga" eller få nån dopaminrush.
Det jag gillar med denna dock (inte för att jag älskar den alls) är att en rövpanna med denna(nästan bättre än IV) är ändå att man gärna fastnar i cs-porren, dock inte lika intensivt som amfetamin och riktiga cs. 4f-NEP (RP-ROA åtminstone gör att jag kan porrfixera (för vi som gillar de) under åtminstone 6 timmar. Dock minskar effekten för varje intag, vilket jag inte gillar, så minskar effekten. NEP var bättre på alla sätt och man kunde hålla samma rus igång så länge man ville i princip.

Din kommentar håller jag helt med om.

Är inte fan alls av a-pihp enskilt heller, men som jag nämnt blir en mix av 50-130mg a-pihp(beroende på tolerans) tillsammans med 80-150mg 4f-NEP i samma kolv (IV om någon inte förstår) en väldigt intressant och enligt mig ett kompletterande rus, värdigt nice.. åtminstone med tanke på vad man har att jämföra med nu.
Försiktigt att blanda rekommenderar inte till nån egentligen för ingen vet risker osv. Lär känna din kropp med substanserna i fråga först.
Citera
2017-06-10, 16:15
  #94
Medlem
Helevete v a jag är bäng.
Har dragit i mig 1g 4f-neb på 20 timmar.
Började med ketamin och nep igår.
Hållt mig vaken med nep i natt. Ingen sömn ingen mat.
Nu tog nep:en slut. Då drog jag i mig det sista av ketan också.
Det var väl en 100mg kvar ungefär. Trodde knappt det skulle ge effekt.
Nu sittter jag här och svävar och tittar med ett öga för att kunna fokusera.
Jävlar vad ketan fäste på.
Hur ska det här sluta. Ser dåligt.
Smattrar i skallen.
Blanda INTE 4f-nep och keta.
Var för sig är nep:en och ketan rätt milda men den här blandningen är sanslös.
Såhär jävla väck har jag aldrig varit.
Tycker jag har koll fast ändå har jag sopdålig koll.
Allt snurrar. Knäpper och sprakar i huvudet.
Fear and loathing.
Det här blir konsekvenser. Annars blir jag mycket förvånad.
Tog en halvtimma och skriva det här. Synen något bättre nu efter halvtimman.
Väck. Ove and Out.
Citera
2017-06-16, 16:36
  #95
Medlem
quadboars avatar
först 20mg iv, direkt därpå en till på ca det dubbla... 5min efter löste jag på halva grammet(ca) som var kvar och detta var ju vad jag själv vill kalla riktigt slöseri med pengar.. KÖP EJ
Citera
2017-06-17, 03:24
  #96
Medlem
lmnees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quadboar
först 20mg iv, direkt därpå en till på ca det dubbla... 5min efter löste jag på halva grammet(ca) som var kvar och detta var ju vad jag själv vill kalla riktigt slöseri med pengar.. KÖP EJ

Ja denna gör sig inte så bra IV ensamt, misstänker du har cs-tolerans också?
Den funkar faktiskt bäst som RP för mig ensamt.
Än en gång vill jag påstå att a-pihp IV tillsammans med denna blir rätt fint. Jag IVar dom i samma skott, men går säkert bra ta 4f-NEP få först o sen skjuta a-pihp
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback