Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-06, 04:05
  #217
Medlem
Denna funkar riktigt bra rektalt. Bättre än oralt och nasalt (ej pröva rökning).

75mg oralt + 75mg rektalt(ev fyll på med 75mg till efter 4h om du kommer ner). Väldigt bra måste jag säga, och ruskigt bra för att csmarknaden varit kass utav RCs på sistone.

Ha benso redo om du tar de mängder jag rekommendera(typ hälften borde räcka om man ej är vän vid CS och eller har inget neråt för att landa/göra ruset mjukare.

Vet inte varför folk säger att man inte får lika bra effekt vid påfyllningar. Fick starkast påslag på 4e intaget(började ta vid middag och sista ca en timme sen) då jag tog det rektalt.

Skulle säkert kunnat skriva ännu längre inlägg på denna.
Citera
2017-12-10, 23:40
  #218
Medlem
DjDoggs avatar
Drog hem en 5g sist asken hade rea, testade även innan för nåt halvårsen!. Jättemysig substans och är kul att kunna avsluta kvällen med lite f4-nep pga den korta halveringstiden. En del värma, mys och stimulans men stundtals något orosframkallande. Skön att blanda med valfri chill benz och lira hela nätterna! Även till plugg fungerar denna superb. Kommer man bara upp på morgonen och fyller hyfsat ofta (kanske lite för ofta för min smak i just detta samanhang) så sitter du 12 utan problem. Endast tjack och 2-fma tycker jag lämpar sig bättre! Utav dem jag testat dvs. Synd att den blev klassad nu. Eller tur för min del jag vet inte riktigt. Slutar 99% i rätt tid utan att fortsätta dygnet tull. På denna fick jag behov av att fylla på efter bara 60mins, så fyllde på ungeför var 90min. 75mg dosen sen hitta jag min sweet spot på ungefär 150mg. (bomb)

Frid
Citera
2017-12-11, 01:21
  #219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjDogg
Drog hem en 5g sist asken hade rea, testade även innan för nåt halvårsen!. Jättemysig substans och är kul att kunna avsluta kvällen med lite f4-nep pga den korta halveringstiden. En del värma, mys och stimulans men stundtals något orosframkallande. Skön att blanda med valfri chill benz och lira hela nätterna! Även till plugg fungerar denna superb. Kommer man bara upp på morgonen och fyller hyfsat ofta (kanske lite för ofta för min smak i just detta samanhang) så sitter du 12 utan problem. Endast tjack och 2-fma tycker jag lämpar sig bättre! Utav dem jag testat dvs. Synd att den blev klassad nu. Eller tur för min del jag vet inte riktigt. Slutar 99% i rätt tid utan att fortsätta dygnet tull. På denna fick jag behov av att fylla på efter bara 60mins, så fyllde på ungeför var 90min. 75mg dosen sen hitta jag min sweet spot på ungefär 150mg. (bomb)

Frid
150mg är också min sweetspot för bomb. 120mg rektalt. Då slår det på fint, 100mg bomb räcker för hyffsad effekt, dock är det inte lika euforsikt då. Vid plugg lämpar sig doser på under 100(typ 60-70 skulle jag gissa) bättre.

Jo denna är schysst i och med kort halveringstid. Kan ta kl. 20.00 och sova runt 1tiden. Väldigt bra i kombination med pregabalin. Går bra att äta på denna.

Om du gillar denna tror jag nästan att du kommer gilla me-nep mer, den är inte klassad FYI. Den är potentare så ta det lugnt med doseringen. :-)

Har varit en period då asken hade flera värdelösa katinoner(4fec tror jag en av dem helt värdelösa var), bara vid blandningar av 100mg+ av 3 olika gav något litet men det var inte så här schysst. Tur att de har börjat med att ta in bättre saker. Den nya 4f-bufedron verkar vara bra & bättre än denna tom.
Citera
2018-01-08, 17:00
  #220
Medlem
orrecrists avatar
Denna klassad?
Citera
2018-01-08, 17:59
  #221
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Denna klassad?
Japp.

Edit; Tycker denna slog fint vid rökning+näsa. Först en näsa sen röka, blev riktigt duktigt rus.
Citera
2018-01-19, 01:57
  #222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Japp.

Edit; Tycker denna slog fint vid rökning+näsa. Först en näsa sen röka, blev riktigt duktigt rus.

Tänkte bara kolla ni som rökte denna, blev det typ som vitt bomull av röken när ni drog in? Blandade jag det med 4f-pihp så va de lugnt men rökte jag den ensam så blev det massa typ vita bomulls liknande linjer in mot röret och kunde även bli massa små vita bitar som flöt omkring i luften :\ Ända jag an likna det med är bomullstjack men de blir ju de när man löser de i vatten, men lite samma effekt.

Mvh
Street
Citera
2018-01-19, 02:49
  #223
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av streetsmart
Tänkte bara kolla ni som rökte denna, blev det typ som vitt bomull av röken när ni drog in? Blandade jag det med 4f-pihp så va de lugnt men rökte jag den ensam så blev det massa typ vita bomulls liknande linjer in mot röret och kunde även bli massa små vita bitar som flöt omkring i luften :\ Ända jag an likna det med är bomullstjack men de blir ju de när man löser de i vatten, men lite samma effekt.

Mvh
Street
Nope, blev sirapsliknande olja som försvann fint utan rester. Denna var fin att röka.
Citera
2018-05-22, 14:11
  #224
Medlem
tjackknugens avatar
Bara jag som fick en dryg vakenhet efter denna? Fick svårt och sova 2dygn efter en kväll på denna och när jag väl "somna" så sov jag i halvvaket läge. Samt näsan fräte den rätt friskt på. Annars mysig substans, speciellt på folie. Inte alltför olik 4F-NEB.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback