Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-02, 14:48
  #1
Medlem
Primalskris avatar
Såg att denna kommer lanseras idag kl 17.00 hos en av de största shoparna i landet.
2-(etylamino)-1-(4-fluorofenyl)-pentan-1-on
Någon som vet något om den här.
Jag kunde inte hitta någon info överhuvudtaget.
Citera
2016-11-02, 16:47
  #2
Medlem
-spitzlix-s avatar
Hoppas den är lika mysig som 4f-neb men starkare, älskar den substansen att bara sitta och dutta åh dra en runk
Citera
2016-11-05, 04:15
  #3
Medlem
eyeque77s avatar
Blev positivt överraskad av denna faktiskt. Minst lika potent som Hexenet och avsevärt bättre än NIPH som var den CS jag senast testa. Kan dock inte mätas med a-pihp som för tillfället är den substans jag vill framhäva som den enda som är värt pengarna. (om man har foliet som intagningshjälpmedel får väl tillläggas)

pyrrillidin-älskare som man är!
Citera
2016-11-05, 12:47
  #4
Medlem
Går denna på serotonin? Kan man blanda med ssri?
Citera
2016-11-06, 21:35
  #5
Medlem
whosEHTs avatar
Någon som har tagit den här och kan säga vilken substans den kan tänkas likna?
Citera
2016-11-06, 23:16
  #6
Medlem
eyeque77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Någon som har tagit den här och kan säga vilken substans den kan tänkas likna?

Om jag räknas som någon så ja... jag forskade i fredags och kom fram till ovan samt att man ungefär kan likställa dospotensen med ett mediokert Hexen, men samtidigt NIPH:s överman. 500 mg räckte 18 timmar nästan på fribas. Detta gav oxå en gnutta pyrrillidin-känsla avseende eufori/kåthet.

Återkommer vid vidare forskning nästa vecka!
Citera
2016-11-07, 17:21
  #7
Medlem
loliravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyeque77
Om jag räknas som någon så ja... jag forskade i fredags och kom fram till ovan samt att man ungefär kan likställa dospotensen med ett mediokert Hexen, men samtidigt NIPH:s överman. 500 mg räckte 18 timmar nästan på fribas. Detta gav oxå en gnutta pyrrillidin-känsla avseende eufori/kåthet.

Återkommer vid vidare forskning nästa vecka!

Nu intags allt genom folie rökning eller var en del oralt?
Citera
2016-11-08, 15:23
  #8
Medlem
Mommejrs avatar
Så vad är en bra dos på denna? plockade hem ett gram 4f-nep, 4f-neb, samt 3g orteramine för o utvärdera substanserna, ska denna tas nasalt eller oralt? eller går det o röka på folie? hittar inte direkt någon information alls om varken doseringar lr särskilt mkt beskrivning alls.
Citera
2016-11-09, 15:49
  #9
Medlem
Unniss avatar
Liknar den nep någonting, isåfall är den kanske värd?
Citera
2016-11-09, 19:40
  #10
Medlem
Jag inväntar 500mg från asken och återkommer antagligen på fredag/lördag
Det är nasalt/oralt som gäller. Inga vener eller rövhål (förutom mig själv då förstås) skall komma till skada här inte.
Citera
2016-11-11, 00:39
  #11
Medlem
Skäggbiffs avatar
4F-NEP eller 4F-EPH?
Citera
2016-11-11, 10:41
  #12
Medlem
lmnees avatar
Åhh.. äntligen en bra stimulant sedan vi förlorade NEP som jag älskade förutom enda att den enda biverkningen med hjärtklappning/hög puls höll i sig lite väl länge.

4f-NEP känns snäppet mildare när det gäller påslagseffekt, peak och kanske nåååågot mindre kåthet (det jag älskade mest med NEP) men fuuullt tillräckligt för att fastna timmar med 35 porrflikar.. ja osv ni fattar.
Men mycket mildare för hjärtat som inte pumpade på 12 timmar efter senast intag med NEP.

Lite synd att den inte alls verkar lika dospotent.. har bara provat 500mg so far, men det räckte bara till två dagar (endast dagtid). Jag körde bara RP dock, för att NEP var överlägset med den administreringen.
Någon annan som testat nasalt och rp och kan kommentera vilket denna är effektivast med?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback