Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-11, 13:59
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Fjantbög. Hon som spelade Selma överglänste Ulvesson med hästlängder. Klandra istället gubben JU för att han är en jävla föredetting utan rätt att visa sig i television numera. Flickan med huvudrollen spelade ut alla andra bortom deras förmåga. Schwooosch!

Men jag förstår att stora konstprojekt som C/o Segemyrh har gjort stort intryck på ditt lilla intellekt.
Ha-ha knappt sett den serien. Verkar som du har något personligt agg mot Ulvesson och därför kommer med elaka påhopp mot mig. Jag tycker inte Ulvesson är någon toppen skådis men han är bra mkt bättre en flickbarnet som spelade Selma.
Citera
2018-05-11, 19:11
  #170
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ha-ha knappt sett den serien. Verkar som du har något personligt agg mot Ulvesson och därför kommer med elaka påhopp mot mig. Jag tycker inte Ulvesson är någon toppen skådis men han är bra mkt bättre en flickbarnet som spelade Selma.
Fast han är ju vuxen och hon ett barn, så är det rättvist att ens jämföra?
Citera
2018-05-12, 16:51
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furienna
Fast han är ju vuxen och hon ett barn, så är det rättvist att ens jämföra?
Det är jag medveten om och skrev det i mitt första inlägg. Finns bra mycket bättre barnskådisar där ute. Som sagt full förståelse att de inte blir toppenbra skådespeleri med tanke på seriens höga tempo och att barnskådisarna, kanske är med i sin första produktion.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback