Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-07, 22:38
  #613
Medlem
Smuldegarns avatar
Men hur står det till med denna "statskupp"? Hur är läget här? Jag läst igenom de 140 sidorna av sammanfattat material från 4chan, men hur ser det ut i dagsläget?
2016-11-07, 23:15
  #614
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smuldegarn
Men hur står det till med denna "statskupp"? Hur är läget här? Jag läst igenom de 140 sidorna av sammanfattat material från 4chan, men hur ser det ut i dagsläget?

Har inte kommit något nytt, alla har gått all in på peddo ryktena.
2016-11-08, 00:28
  #615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smuldegarn
Men hur står det till med denna "statskupp"? Hur är läget här? Jag läst igenom de 140 sidorna av sammanfattat material från 4chan, men hur ser det ut i dagsläget?
Statskupp var nog en överdrift. Men det tycks pågå en konflikt eller något annat mystiskt inom FBI. Comeys agerande tyder på det, och det där twitterkontot som vaknade och började läcka filer är ju lite udda.

Annars har fokus mest varit på pedo-grejer man tror sig hittat. Obamas varmkorvar och pizza-slizen som skulle slizas är de intressanta, de övriga handlar nog mest om mat.
2016-11-08, 05:41
  #616
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Edit: verkar det logiskt att en kvinna som hittat en spermaindränkt näsduk på köksön(!) lugnt och trevligt mailar och frågar om hon ska posta den spermieindränkta näsduken till "donatorn"??

Jag köper inte det med DNA-bevis på en näsduk, men vad i hela friden är en pizza-relaterad karta på en näsduk!?
2016-11-08, 12:09
  #617
Moderator
Länkposter raderade.

/Moderator
2016-11-08, 20:47
  #618
Medlem
torrenttobbes avatar
Så.. det blev ingenting mer med det här alltså?
Synd, kändes som om det kunde vara något stort i görningen.
2016-11-08, 20:49
  #619
Moderator
Ännu mer OT och ett gäng länkposter med okänd relevans raderade.
Då tråden är allmänt förvirrad och FBI har stängt sin utredning så låses tråden.

Det är fritt fram att starta nya trådar med en tydlig konspiratorisk frågeställning om någon vill det.
Komihåg att konstkritik och moralpanik inte per automatik är ett ämne för konspirationsforumet.

/Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback