Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-01-17, 17:43
  #73
Medlem
Var inne på sidan idag igen. Så värdelös ! Vilka är alternativen till skitsidan som kostat miljoner !
Citera
2017-01-18, 00:17
  #74
Medlem
Är det bara jag eller upplever ni andra också att det läggs upp mycket färre annonser/jobb per dag nu än vad det gjorde tidigare? (även med hänsyn till att det varit helger osv.)
Citera
2017-07-14, 19:42
  #75
Medlem
Vafan, nu hände det igen!

Tyckte det kommit in jäkligt lite jobb på slutet och gick in på en bemanningsfirmas sida och kollade. Där fanns jobb jag inte sett på platsbanken.

Förut hade jag ställt om så det skulle sorteras från datum och inte relevans. Ändrade och det ploppade upp mer jobb.

Hur kan det ens finnas ett sånt val? Hur ska platsbanken veta vad som är relevant för mej?
Citera
2019-09-03, 18:12
  #76
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo1118
Jag gick faktiskt in idag på platsbanken. Gör det ibland för att se vilka jobb som ligger ute och om det finns några intressanta extra jobb i närheten. Den nya platsbanken funka inte alls bra. Långsam, och urvalen funka dåligt. Har dock inte kollat några andra funktioner men gav upp söka jobb efter ca 5min. Lär dröja innan nästa besök......

Du får gärna citera mig om du lyckas. Vad jag minns har vi samma typ av jobb och det var ett helvete att försöka filtrera. Jag vill filtrera yrken, orter och jobb så att allt detta blir EN sökning.
Citera
2019-09-04, 19:34
  #77
Medlem
JackSm1ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Du får gärna citera mig om du lyckas. Vad jag minns har vi samma typ av jobb och det var ett helvete att försöka filtrera. Jag vill filtrera yrken, orter och jobb så att allt detta blir EN sökning.
Håller med. Problemet är att man vet inte vilka alternativ man har. Ännu värre för de som inte är så bra på svenska eller geografi. Någon nyanländ som bor i Eskilstuna vet inte i vilket län Eskilstuna ligger eller vilka som är grannlänen. De har ingen aning om vad det finns för jobb. Du behöver inte vara invandrare, räcker med en dum svensk. I princip ska man vara ett sök-proffs för att hitta jobben och för att du inte ska behöva scrolla igenom 2000 jobb som du inte är intresserad av.

Jag som bor i norra Stockholm kanske bara vill söka efter jobb på norra sidan + Stockholms kommun. Hur gör jag det?

Slutsats: Hemsidan de har nu är ett totalt fiasko. Värdelöst.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback