Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-01, 00:21
  #1
Medlem
Snookiess avatar
Finns det någon som har erfarenhet eller bra idéer på ställen som ett par disktet/obemärkt kan ha sex på? På ett spa, i ett badhus och i en restaurang? Hur man bär sig åt för att det inte ska märkas.
Citera
2016-11-01, 00:23
  #2
Medlem
mr2cools avatar
i en bil på allmän plats
Citera
2016-11-01, 00:31
  #3
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snookies
Finns det någon som har erfarenhet eller bra idéer på ställen som ett par disktet/obemärkt kan ha sex på? På ett spa, i ett badhus och i en restaurang? Hur man bär sig åt för att det inte ska märkas.

Spa- svårt då man brukar ha folk som jobbar runt hela tiden. Restaurang- svårt, men lite med händerna ska väl gå. Badhus-lätt. Finns alltid någon tunnel, men äckligt för eventuella barn som kommer in.

Det finns bättre platser där man kan vara mer diskret, parker på sommaren, nattklubbar, tunnlar ner till tåg eller stationer inom städer

(nej, menar inte där tåget går, på spåret)
Citera
2016-11-01, 01:12
  #4
Medlem
Ravenboxs avatar
Jag förlorade oskulden på allmän plats så tror jag är berättigad att ge några tips:

Kyrkogårdar, biografer, skolgårdar på natten, toaletter, klädesrum i butiker, parker..

Har gått så långt att jag har haft sex i en buss, men det mest minnesvärda var för migt längst upp på ett utkikstorn. Så mäktigt att se morgonen gry högst upp bland allt annat folk i stan och flickan på knä samtidigt.
Citera
2016-11-01, 09:47
  #5
Medlem
Heauxms avatar
Skogen ? Eller kanske den där resturangen som är helt nedsläckt. Meningen är att man dka äta o blindo.

Absolut inte kyrkogårdar. Helt respektlöst enligt min mening.
Citera
2016-11-01, 10:06
  #6
Medlem
Shamdons avatar
För flera år sedan bestämde jag mig att jag skulle bli avsugen av vackra kvinnor på platser där Stockholms soluppgångar är som vackrast - samtidigt som solen stiger upp över stan.

Har många vackra och sköna minnen att njuta av resten av livet.

Kan också starkt rekommendera att knulla i gränder. Att ta en snabbis med din dejt mellan rätterna på en bakgata till en finare restaurang livar upp dejten kraftigt.

Att någon möjligen noterar vad som pågår är för övrigt en del av det hela.
Citera
2016-11-01, 11:51
  #7
Medlem
Tunnan.och.Morotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snookies
Finns det någon som har erfarenhet eller bra idéer på ställen som ett par disktet/obemärkt kan ha sex på? På ett spa, i ett badhus och i en restaurang? Hur man bär sig åt för att det inte ska märkas.
Byt ut sadeln på en cykel mot en stadig dildo sen kan du cykla runt obemärkt om du har kilt 🌈
Citera
2016-11-01, 17:10
  #8
Medlem
Snookiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Jag förlorade oskulden på allmän plats så tror jag är berättigad att ge några tips:

Kyrkogårdar, biografer, skolgårdar på natten, toaletter, klädesrum i butiker, parker..

Har gått så långt att jag har haft sex i en buss, men det mest minnesvärda var för migt längst upp på ett utkikstorn. Så mäktigt att se morgonen gry högst upp bland allt annat folk i stan och flickan på knä samtidigt.

Bra tips! kyrkogård känns lite mystiskt för mig skolgård check, buss halft check dunsade emot med tänderna vid ett gupp när jag skulle testa att suga av honom.

Åh utkikstorn verkar ju as nice, det får vi testa! (inte du och jag då men , haha)
Citera
2016-11-01, 17:11
  #9
Medlem
Snookiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr2cool
i en bil på allmän plats


Will do!
Citera
2016-11-01, 17:14
  #10
Medlem
Snookiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon
För flera år sedan bestämde jag mig att jag skulle bli avsugen av vackra kvinnor på platser där Stockholms soluppgångar är som vackrast - samtidigt som solen stiger upp över stan.

Har många vackra och sköna minnen att njuta av resten av livet.

Att någon möjligen noterar vad som pågår är för övrigt en del av det hela.

Fin inspiration!

Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon
Kan också starkt rekommendera att knulla i gränder. Att ta en snabbis med din dejt mellan rätterna på en bakgata till en finare restaurang livar upp dejten kraftigt.[/i]


Kan tänka mig det Men Gud, kan inte folk se en från fönstren? Ta bilder osv, vill inte att min rumpa ska hamna på aftonbladets hemsida
Citera
2016-11-01, 17:17
  #11
Medlem
Snookiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Skogen ? Eller kanske den där resturangen som är helt nedsläckt. Meningen är att man dka äta o blindo.

Absolut inte kyrkogårdar. Helt respektlöst enligt min mening.

Skogen är riktigt bra faktiskt, väldigt fin miljö , det är min favorit. Skulle vilja testa stranden med! Den där restaurangen vet jag inte för att de har ju garanterat övervakningskameror med mörkerseende

Nej precis, vi tänker inte göra det på en kyrkogård!
Citera
2016-11-01, 17:18
  #12
Medlem
Snookiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tunnan.och.Moroten
Byt ut sadeln på en cykel mot en stadig dildo sen kan du cykla runt obemärkt om du har kilt 🌈

Oh, risky business... Sliter man inte sönder underlivet ifall man skulle ramla tror du?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback