Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-31, 23:19
  #1
Medlem
Köpte en Crybaby gcb95 och fick hem den idag. Har aldrig använt någon sorts pedal förut så vet inte varför den inte funkar riktigt..
Jag har stoppat i ett batteri och kablarna är i rätt uttag men får ingen effekt...
Jag vet inte om det ska vara något motstånd i pedalen men det är inget motstånd alls och den är lite stel bara men håller sig fast i den position man lämnar den i, vet inte riktigt hur den ska vara men om någon kan hjälpa mig skulle det uppskattas.

Problemet är löst..
__________________
Senast redigerad av Kev999 2016-10-31 kl. 23:26.
Citera
2016-11-12, 15:25
  #2
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kev999
Köpte en Crybaby gcb95 och fick hem den idag. Har aldrig använt någon sorts pedal förut så vet inte varför den inte funkar riktigt..
Jag har stoppat i ett batteri och kablarna är i rätt uttag men får ingen effekt...
Jag vet inte om det ska vara något motstånd i pedalen men det är inget motstånd alls och den är lite stel bara men håller sig fast i den position man lämnar den i, vet inte riktigt hur den ska vara men om någon kan hjälpa mig skulle det uppskattas.

Problemet är löst..
Hur löste du problemet?

Hade du glömt att trycka ner pedalen så att den inte aktiverades?
Citera
2016-12-07, 15:07
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peripheryy
Hur löste du problemet?

Hade du glömt att trycka ner pedalen så att den inte aktiverades?


Löste sig, var inte medveten om att den skulle vara så trög att tryck ner, haha
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback