Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-30, 22:52
  #1
Medlem
Hej!

Jag är en gay kille som ska om några dagar träffa en kille som är väääldigt välutrustad...
vi snackar om 20+ cm...
Aldrig blivit knullad av någon som är så stor därnere och längtar något så fruktansvärt!! Älskar att få kuk i analen... det är sååå skönt!!!

Är det någon som har blivit knullad av en välutrustad kille? gör det mycket ont? hur gör ni med hygienen? är livrädd att han får bajs på kuken och att han blir äcklad av mig...

Alla tips välkomnas varmt!

Kram!
Citera
2016-10-31, 00:35
  #2
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Lavemang innan, rengör grundligt. Raka rövskägget och värm upp ordentligt med lite rövleksaker så ska det nog gå bra för dig.
Citera
2016-12-10, 09:13
  #3
Medlem
Nu har ju du redan blivit knullad, men tills nästa gång skulle jag värma upp ordentligt innan genom att töja ut analen och smörja in den rikligt med glidmedel. Då kan du få förvarning ifall det kommer ske en olycka (tryck in några fingrar och känn efter). När han ska in i dig är det bara att slappna av och tänka på hur skönt det kommer att bli när han "kört i dig" en stund.

Hursomehelst hoppas jag att det gick bra!
Citera
2018-06-12, 12:41
  #4
Medlem
ResKille91s avatar
Om man ska bli påsatt och är oerfaren
Här är lite tips

Töj med fingrar eller sexleksaker innan ni träffas
Slappna av när du blir påsatt, spänn dig inte
Så kommer det göra mindre ont
Citera
2018-06-24, 09:14
  #5
Medlem
jizzbergs avatar
Rengör grundligt, ta en douche, töm tarmen. Rök en spliff, se till att han slickar och äter ditt hål, mycket glid och ta det långsamt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback