Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-30, 20:04
  #13
Medlem
Ravix_04s avatar
Finns det något sorgligare än när man skapar en ny serie och samtidigt återanvänder majoriteten av skådespelare från förra serien?
Frun Leah Remini, Gary Valentine. Sån brist på innovation och latmaskhet så det finns inte ord för det. Sett 1 avsnitt vilket räckte gott och väl, fast egentligen behöver man inte kolla på skiten mer än 5min för att inse att det är simpel fat guy falling of the stairs humor vilket gör det till ren dynga och i princip en repris på King Of Queens viker man lika gärna kunde ha återupplivat istället. Det här är bara sorgligt, och den som läser in nån form av handling ang genustolkningar i par med barnuppfostran som inte följer tv-normen är antingen blind... Eller så det man helt enkelt det man vill se helt enkelt. Jag blir förbannad varje gång trailern för skiten visas då jag stundtals uppskattade King of Queens.

Dessutom är väl Kevin James historiens mest överskattade skådis? Han får ju Adam Sandler att framstå som ett geni, så spelar dom ändå i majoriteten av samma filmer, eller samma typ av filmer.
Bra att skräpet lades ner så pass tidigt, vilket visar på vilken dynga det var från första början.

Har inofficiellt döpt om denna serie till The fatass can wait
__________________
Senast redigerad av Ravix_04 2018-05-30 kl. 20:15.
Citera
2019-03-09, 20:02
  #14
Avstängd
Tammers avatar
Såg ett avsnitt nu i kväll. Ha de bytt ut kvinnan i serien, Kevins flickvän? Tycker hon ser helt annorlunda ut, eller har hon bara blivit äldre?
Citera
2019-03-09, 21:19
  #15
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Såg ett avsnitt nu i kväll. Ha de bytt ut kvinnan i serien, Kevins flickvän? Tycker hon ser helt annorlunda ut, eller har hon bara blivit äldre?
Fattar inte riktigt vad ni pratar om, den här serien är väl nedlagd (!)?
Citera
2019-03-09, 21:38
  #16
Avstängd
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Fattar inte riktigt vad ni pratar om, den här serien är väl nedlagd (!)?
Ingen aning, den går i alla fall (i repris?) på kanal 7 eller 8 vissa kvällar i veckan. Jag såg den för några år sedan, och tyckte att Kevins flickvän (Leah Remini?) var rätt hot, men nu såg hon helt annorlunda och konstig ut. Det var därför jag undrade.
Citera
2019-03-09, 21:48
  #17
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Ingen aning, den går i alla fall (i repris?) på kanal 7 eller 8 vissa kvällar i veckan. Jag såg den för några år sedan, och tyckte att Kevins flickvän (Leah Remini?) var rätt hot, men nu såg hon helt annorlunda och konstig ut. Det var därför jag undrade.
Hon är rätt så snygg idag, total milf (om man gillar sånt)!
Citera
2019-03-09, 21:53
  #18
Avstängd
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Hon är rätt så snygg idag, total milf (om man gillar sånt)!
Men det är alltså hon i samma roll hela tiden? Jag tyckte hon så annorlunda ut i de senaste avsnitten. Frånsett det: hon är ju inget man skulle nobba på krogen, så att säga. Även om hon var mer läcker i de tidigare avsnitten.
Citera
2019-03-09, 22:15
  #19
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Men det är alltså hon i samma roll hela tiden? Jag tyckte hon så annorlunda ut i de senaste avsnitten. Frånsett det: hon är ju inget man skulle nobba på krogen, så att säga. Även om hon var mer läcker i de tidigare avsnitten.
Nä hon var nog med i dom 26 avsnitten mellan 2016-17, spekulationer om Hollywood-kniven.
Citera
2019-03-10, 00:19
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Såg ett avsnitt nu i kväll. Ha de bytt ut kvinnan i serien, Kevins flickvän? Tycker hon ser helt annorlunda ut, eller har hon bara blivit äldre?

Skådespelerskan som spelade hans fru i första säsongen "dog" eller fick kicken i verkligheten och i andra säsongen så tas Leah Remini in istället.

On June 5, 2017, CBS confirmed Erinn Hayes has been fired from the show and Leah Remini has been confirmed to be in the cast continuing her role as Kevin's fellow officer Vanessa Cellucci in a revamp of the show which likely includes Kevin returning to work on the police force.

Kevin's wife was unceremoniously written out of the show between seasons when producers found out that Leah Remini was available to play a new love interest.

The series was cancelled after only two seasons. This is mostly due to poor reviews and ratings. Many saw the show as an attempt to redo "The King of Queens" which was further emphasized when Leah Remini was brought on as a love interest.
Citera
2019-04-13, 19:48
  #21
Avstängd
Tammers avatar
Nu har jag forskat vidare i detta. Leah Remini byttes tydligen ut mo en "ny" flickvän, spelad av en Erinn Hayes istället. Oklar varför, ska lte vidare om detta. Jag har personligen väldigt svårt för när skådisar, speciellt huvudpersoner, bara byts ut i en serie.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback