Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2016-10-31, 14:14
  #85
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elijah1
De är ju bra kört för att hålla däcken hela vägen. För de är ju bra kört för att hålla däcken i liv och inte få de att gå av eller bli sämre. För kollar man palmer så började han tappa tid och körde nästan lika mycket och tappade ju för att hans däck började gå av. För Palmer körde ju med sämre och sämre tider för varje varv. Eriksson tappade ju bara tid vid varvning annars låg han ju på samma varvtid som Button som hade soft däck medan Eriksson hade mediumdäck.
Jaja. Det Mackan gjorde var så pass bra att han blev, driver of the day för mig.
Det jag säger är att, hade han inte blivit påkörd hade inte säkerhetsbilen kommit ut o då hade han fått byta däck under ett depåstopp där han förlorade tid.
Detta är precis som med allt annat vi inte vet, ren spekulation. Men min spekulation är att han hade hamnat några placeringar längre bak utan startsmällen
2016-10-31, 15:16
  #86
Medlem
Wal1bergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Tja. Utan den kraschen så hade han kanske hamnat längre bak då han fick på ett sett däck som höll hela loppet o då bakom säkerhetsbil.
Tror inte han hade kommit lika bra med ett planerat depåstopp.
Detta bör även FI se.
Vad de ska titta på är att Marcus utan dagens tur faktiskt snurrar åttor runt Nasr just nu.


Det råder ingen brist på förare, snarare bilar som kan leverera.
Det är ju bara att titta på hur den typiska startgriden brukar se ut, exempelvis:
Mercedes
Mercedes
Rbr
Rbr
Ferrari
Ferrari
Williams
Williams
Osv.
Marcus får nog se till att skaffa sig ordentligt med sponsorer, det lär avgjöra mer än hans talang,
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback