Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-30, 15:47
  #1
Medlem
Hej på er!

Skulle behöva tips, råd och hjälp med min galaxy S2. Försökte flasha ett rom (Dirty Unicorns) och fick problem, inget hände på 50 min. Så jag stängde av den trots att det står "stäng inte av".

Nu när jag startar den så kommer jag till startskärmen med en gul triangel. Men inte längre, Jag kommer inte in i mitt OS.

Så jag har försökt göra om allt från början och roota den igen med Odin, men det hjälper inte.

Om jag håller in volym-ned-kanppen, home-knappen och start-knappen så kommer jag in i Odin mode. Men därifrån kan jag väl inte göra så mycket? Står bara "downloading... do not turn off target!!" vilket jag måste göra efter ett tag...

Kan ni hjälpa mig med vad jag behöver göra? Antingen guida mig eller bara ge tips på vad jag ska läsa om/länka till något coolt.

Tack på för hand!
Citera
2016-11-05, 08:02
  #2
Medlem
Vet någon något man kan göra?

Eller kanske något annat forum som är bättre för dessa frågor?
Citera
2017-06-05, 12:01
  #3
Medlem
Flasha original firmware o kolla sedan under lagring hur stort minne du har, kan vara skadat RAM minne.
Det skall vara ungefär 6+7gb ,är det 6+6.5gb är det något fel på moderkortet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback