Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-28, 13:11
  #1
Medlem
Vladulvens avatar
Jag har en film en med en terapeut som berättar och demonstrerar mycket sakligt hur man får en kvinna att få en "full body orgasm" som han kallar det.
Han inleder med kroppsmassage (mycket olja) och övergår sedan till att massera G-punkten. När det går för kvinnan drar han ut fingrarna, varvid kvinnan fortsätter att ha orgasm en lång stund utan att han vidrör henne.
Kvinnan ser mycket lycklig ut och vill hela tiden ha mer.
Vad säger ni? Är det på riktigt eller fake? Verkar mycket seriöst tycker jag.

Ingen toppkvalité men hyfsad, och finns uppladdad här:
https://www.load.to/owTAgwWVEs/Instruktioner.zip Använd den rödbruna knappen. Tryck inte på den gröna knappen.
__________________
Senast redigerad av Vladulven 2016-10-28 kl. 13:20.
Citera
2016-11-21, 17:58
  #2
Medlem
Det är på riktigt, men inte alls så enkelt som videon kan få det att verka. Den är tagen ur sitt sammanhang. Det finns en längre video nånstans.

Jag har även sett en äldre video, del av en Tantra-DVD, där det där paret är med som lärlingar under nån skum guru i cowboyhatt.

Att få till såna där orgasmer kräver mycket jobb. Väldigt mycket massage, stretching och avslappning. Och väldigt mycket förspel och pullande. När man väl nått den nivån som de är på så är det bara att knulla/pulla för att få till den där superorgasmen, men det är en lång resa dit. Kan ta ett år eller mer.

Det är dock bara en liten inblick i vad man kan uppnå med tantra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback