Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-12-20, 00:53
  #37
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HallDinKaft
Jag inte SD,are hahaha

Precis så vad fan gör du här?



Citat:
Du är inte en SD,are,,när du förespråkar saker som Crypto Judendomen har skapat.

Snacka om att du är efterbliven.
SD är kanske det riksdagsparti som tar den tydligaste ställningen för svenska judars försämrade situation i landets södra delar, och för den vänligaste attityden gentemot staten Israel, något jag är säker på att du visste om och är emot.

Citat:
Vet du igentligen vilka krafter som styr USA idag!!???Vet du vilken Religions Gruppering som ligger Bakom FN..Vad kan du om historia,tydligen inte 1 skit.

Förutom att jag pluggar historia. Jag skulle vilja påstå att du lider av en sk McCarthyism där du istället ser judar i varje hörn och anklagar varje person för att ha en agenda om den går emot din egen.
Fredsbevarande organ som sträcker sig mellan länder har funnits sedan medeltiden (Vatikanen, Wienkongressen osv). Militärallianser likaså. Det är ingenting nytt och dina judar låg inte bakom dem heller.


Citat:
Reise Reise du verka bara vara en sån här som skriker högt men har Noll Koll tyvärr

Har har du en snabb kurs i vad UN och Nato är/https://www.youtube.com/watch?v=gD4CrW3rXCo

Jag har iallafall en anledning att bidra till tråden till skillnad från dig, då du bara kommer för att provocera i ett ämne som inte berör dig, kanske känner du dig ensam och bortglömd när det inte längre finns trådar om vart SvP står i frågan.

Rolig video, mannen tar en massa historisk fakta och vrider dem till sin egna sammanfattning (ungefär som William Pierce), vilket man skulle kunna göra om allt man kan hitta hela vägen tillbaka från Julius Caesar tid.
Man undrar också vilken värld han hade föredragit. Rwanda folkmordet måste ha kommit som ett glädjebesked då FN stod maktlösa.
Citera
2016-12-20, 22:40
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Precis så vad fan gör du här?





Snacka om att du är efterbliven.
SD är kanske det riksdagsparti som tar den tydligaste ställningen för svenska judars försämrade situation i landets södra delar, och för den vänligaste attityden gentemot staten Israel, något jag är säker på att du visste om och är emot.



Förutom att jag pluggar historia. Jag skulle vilja påstå att du lider av en sk McCarthyism där du istället ser judar i varje hörn och anklagar varje person för att ha en agenda om den går emot din egen.
Fredsbevarande organ som sträcker sig mellan länder har funnits sedan medeltiden (Vatikanen, Wienkongressen osv). Militärallianser likaså. Det är ingenting nytt och dina judar låg inte bakom dem heller.




Jag har iallafall en anledning att bidra till tråden till skillnad från dig, då du bara kommer för att provocera i ett ämne som inte berör dig, kanske känner du dig ensam och bortglömd när det inte längre finns trådar om vart SvP står i frågan.

Rolig video, mannen tar en massa historisk fakta och vrider dem till sin egna sammanfattning (ungefär som William Pierce), vilket man skulle kunna göra om allt man kan hitta hela vägen tillbaka från Julius Caesar tid.
Man undrar också vilken värld han hade föredragit. Rwanda folkmordet måste ha kommit som ett glädjebesked då FN stod maktlösa.



Eftersom du svarar,som ett hjärntvättat rikspucko så hoppar jag här.
Ska korrigera dig först dock,du påstår att jag är imot Judar,jag tål ej lögnhalsar
Tydligen så kan du inte mer historia än den snevridna delen du lärt dig i plugget alternativt högskola.
Kan du inte skillnaden på Crypto Judar Frankist Judar även kallade Zionister och den ursprungliga Judendomen som tillhör Israeliterna & Palestinierna så bör du hålla käften istället för att sprida dynga.
Den Ungrare Polacker Tjecker Tyskar som idag utgör Nya Israel/ de har inga som helst band till Judendomen/de är till stor del efterlevande till det romerska gamla imperiet/även så kallade Khazarier.
Dock så finns den forlorade 12e stammen Tribe of Dan till största del numera i USA pga av slavhandeln(Igbo stammen)
De var den förlorade stammen som flydde ut ur Jerusalem när Rom gick in,som vägrade följa med de andra när de gick söder ner i Afrika,tribe of dan valde att att gå norr och sen ner i afrika för att lura Romarna,de finns fortfarande kvar i Kenya Uganda Mali och de har kvar den gamla hebreiska Judendomen.
Det du inte förstår är att det vi för 500 år sedan kallade Romar imperiet idag kan vi kalla det för USA FN,har genomgått massvis med morphningar genom olika religioner tider och platser under nästan 12.000 år sedan vår sissta flood/ Egypt Babylon Persia Scythia Greek Empire Romariket och mycket mer där imellan ända fram till idag.

Det du inte fattar är att dessa frankister Zios,Sabbateans Vaticanen Frimurar ordrar som konspirerar och förstör för oss vanliga dödliga,Är du Nationalist så är du för ditt Land dina systrar och bröder,det går absolut först,sedan tar man itu med de riktiga problemen man har i samhället.
Så länge vi har kvar dessa parasiter i vårat samhälle,Media Politiskt Finnasielt så kommer vi aldrig någonsin se nån skillnad överhuvudtaget.

Du beter dig ej som en SD,are,,utan du beter dig som en Kapitalistisk Moderat,det passar dig nog bättre,hoppa på den båten istället så slipper du skämma ut dig här/Borgar Bracka.
__________________
Senast redigerad av HallDinKaft 2016-12-20 kl. 22:43.
Citera
2016-12-21, 19:21
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
Håller jag med om 100% (röstar SD om någon undrar).

Folket har redan förlorat för mycket makt till politikeradeln och EU, att flytta försvarsfrågan än längre bort är odemokratiskt och farligt.

Och är man pragmatisk så skulle inte Nato tillåta i det nuvarande läget att Ryssland angrep Sverige i vilket fall. Det är kanske lite cyniskt att tänka så, men mitt intresse är Sveriges väl, vilket är en uppfattning som inte Sveriges riksdag verkar dela.

Helt rätt,skönt att se folk som har huvet på skafft.
__________________
Senast redigerad av HallDinKaft 2016-12-21 kl. 19:55.
Citera
2017-01-20, 12:54
  #40
Medlem
Fyll-Bosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy
Precis. Bättre köra med det egna kärnvapenprogram än att gå med i NATO om man får välja mellan två ondskan.

Så du har trollat ända sedan 2007? Ja jag är egentligen inte förvånad.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback