Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-10-26, 21:54
  #13
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iseedeadpeople
Du kan ha minst lika kul av att göra allt det här utan LSD men om du ska ta LSD.
Varför sitta hemma, du sitter ju inte i fängelse så det är lika bra att öppna dörren.
Dina tips kräver att man är trygg i sitt trippande, det låter inte riktigt som att TS är det.

Om TS har en pålitlig vän med erfarenhet av psykedelia så blir mitt tips att ta nästa session med denne, det ger förhoppningsvis en större trygghet.
Citera
2016-10-27, 01:10
  #14
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag tycker att vara hemma är den bästa platsen att vara på under en tripp. Man känner igen sig och börjar inte noja om var man är någonstans.
Citera
2016-10-27, 02:29
  #15
Medlem
iseedeadpeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag tycker att vara hemma är den bästa platsen att vara på under en tripp. Man känner igen sig och börjar inte noja om var man är någonstans.
Jag har konfronterat mina rädslor och förvärrat "nojan" med flit och höjt dess ribba så högt att det är svårt för mig att ens nå upp till den, om jag inte överdoserar såklart. Personligen tycker jag att det är tråkigt att trippa på ställen vart jag redan har varit, det är intressantare och mer stimulerande att se nya människor och besöka olika platser och liksom göra ett äventyr av det hela. Jag har trippat i en massa olika omgivningar och även tillsammans med poliser ett flertal gånger, det har gått jättebra så jag har liksom ersatt den där "nojan" med kärlekskänslor. Man får liksom färdas rakt in i rädslan och utsätta sig för det där som känns läskigt tills det släpper.
__________________
Senast redigerad av iseedeadpeople 2016-10-27 kl. 02:36.
Citera
2016-10-27, 02:47
  #16
Medlem
iseedeadpeoples avatar
Ett tips är att trippa med helt fel set and setting och att försöka snea så mycket som möjligt.
Sätt upp några mål, om du är rädd för folkmassor kan du trippa i en folkmassa i 60 minuter.
Jag älskar det okända så länge det passar mig i smaken, annars blir jag bara äcklad av det.
__________________
Senast redigerad av iseedeadpeople 2016-10-27 kl. 03:11.
Citera
2016-10-27, 03:50
  #17
Medlem
iseedeadpeoples avatar
Detta får bli mitt sista inlägg på Flashback då jag har andra intressen att koncentrera mig på.

Tjingeling!
Citera
2016-10-27, 21:34
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fatcock18
hej jag undrade villka platser är bra o trippa på typ 80 ug är väldigt känslig har trippat 1 gång tungt. jag tyckte att de va obehagligt själv skulle villja ha tips om platser o sånt

Du har trippat en gång på 40ug vilket av dina tidigare inlägg att döma var för mkt för dig.
Hur tänker du när du tycker att det är en bra ide att dubbla?
Citera
2016-10-28, 01:19
  #19
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iseedeadpeople
Jag har konfronterat mina rädslor och förvärrat "nojan" med flit och höjt dess ribba så högt att det är svårt för mig att ens nå upp till den, om jag inte överdoserar såklart. Personligen tycker jag att det är tråkigt att trippa på ställen vart jag redan har varit, det är intressantare och mer stimulerande att se nya människor och besöka olika platser och liksom göra ett äventyr av det hela. Jag har trippat i en massa olika omgivningar och även tillsammans med poliser ett flertal gånger, det har gått jättebra så jag har liksom ersatt den där "nojan" med kärlekskänslor. Man får liksom färdas rakt in i rädslan och utsätta sig för det där som känns läskigt tills det släpper.

Ja, det är nog lite olika för person till person. Jag tycker de bästa tripparna är de som jag har haft hemma och då varit helt själv. Jag vill inte vara runt människor under en tripp.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback