Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-10-26, 19:08
  #25
Avstängd
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saso
lol
det är vuxna människor du pratar om
blir bara mer korkat med massa regler
Hur vuxna verkar dom vara? Vi har inte råd med att låta idioter bete sig som idioter.
Citera
2016-10-26, 19:10
  #26
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Hur vuxna verkar dom vara? Vi har inte råd med att låta idioter bete sig som idioter.


det är ingen fritidsgård man skall slänga ut olämpliga idioter
men då blir det inte så många som blir kvar kanske?
Citera
2016-10-27, 11:19
  #27
Medlem
Pope666s avatar
Jag har fått bråket berättat för mig av en deltagare.

Jag använder mig av fejkade namn för att inte outa folk.

Conny satt och spelade datorspel och drack folköl, då kom Kenny och sa "va spelar ru?"

"counter strike" sa Conny. Jag låtsas att det är invandrare jag skjuter höhö

höhö skrattade kenny. Bra bärs du dricker va, jag gillar norrlands guld mest!

Conny - va? norrlands guld dricker ju bara ligister som lyssnar på kent!

-vafan säger ru? ska du ha en smäll va?!
- nä de ska ja inte! jag ska me på riksdagen nästa val, så du ska visa mig respekt!

- va fan då! ja ska me till riksdagen, man får sprit, horor och knark där seru

- oh fan ja de vill ja ha mä

- nä men ro hit me datan så ska ja visa va ru ska ha för öl va

- nä asså ja spelar ju!

- ro hit datan säga ja!!!

- NEJ

- JO

- NEJ

- JO


Här kommer tant Ulla-stina in . "hmmm pojkar, vi ska sjunga nationals¨ngen nu och sen kolla på en dokumentär om hitlers hantlangare o jag har bakat kanelbullar...

- JAG VILL VISA MIN ÖL! skriker Kenny

och föröker samtidigt rycka datorn från Conny som tappar datorn så den faller i marken och spelet slutar att funka


- VA FAAAAN! DIN JÄVLA SOSSE!!! Nu blir Conny förbannad och ger kenny en snyting, här har ru!

- nä nu FAAAAN, skrek kenny och gav en dubbelsnytning tillbaka

- POJKAR POJKAR SKRIKER TANT ULLA-STINA!

Det krävdes att mellanstadieläraren kent-åke kom in och sa till SD två unga stjärnskott att de får inte bråka här och att man ska vara snäll innan de lugnade ned sig.

Man avslutade med att sjunga sången om Olof palmes död och göra fem sieg heil tecken och idag ska Conny och kenny spela civilisation IV tillsammans. Det är dock osäkert om vilket öl de ska dricka till...men eventuellt får vi återkomma till nästa storbråk på SD medlemsmöte. SD partiet med White trash finest.

SD 2018!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback