Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-09, 23:29
  #169
Medlem
ber du balkan folket att vända tillbacka eller vill du bara reta upp de,att vända tilbacka efter 20 år till ett land som inte fins länge det är samma som om du hade bet all svensk folk som lämnade sverige på grund av fatigdom på 19 talet.samt att ni beskriver de att de har samma kultur som ni det är bara skit snack, vad menar ninär ni säger att de lever som svenskar , är det bra eller dåligt, jag tror att ni menar bra men man kan se det som dåligt också , angående deras inteligens så tror jag att slaviska folket har bätre inteligens än anglosaxerna, amerikanerna råkade bara ha tur och tåg allt de behövde från tesla för att kunna håla sin rika och moderna liv, och i med att ni svenskar är släkt folk med briterna självklart ska de dela kakan med er , annars hade ni varit ett fatig land liksom på 19 talet. på tal om inteligens sveriges bidrag till menskligheten , alfred nobel atombombens pioner istälet för att dela utt priser så borde ni be menskligheten om ursäkt tycker jag, du som skrev att de lever som svenskar är du stolt nu då, alla meniskor väljer att leva sitt liv som man vill vare sig det ska va i sverige ellet thailand, malorca eller usa ni har ingen rät att bästema eller förolempa försök i stälet ge menskligheten något som ni bli ihåg kommna .
Citera
2016-11-13, 12:26
  #170
Avstängd
TripZones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
balkan brudar med mustach på en fest med balkan babbar, det behövs många vakter för att kontrollera de, många juggar som har pension har flyttat dit, de har bostadsbidrag för sin lägenhet i Sverige som de hyr ut svart och Pensionsmyndigheten har ingen aning att de lämnat Sverige annars hade då fått mycket mindre pension


Jag har full förståelse att du som Icke-Balkan inte förstår vad Balkan innebär. Den platsen har ju haft enorma påfrestningar under senaste 3000 åren, folkvandringar, erövringar, krig, kaos osv, hela tiden.

Alla vill kontrollera Balkan, ingen vill kontrollera Sverige (förutom Ryssen men Ryssen är Rymd-Mongo). Visst Sverige har en bitvis bra ekonomi och välfärd idag, men vi får se hur länge. Men hade det inte varit för detta så skulle ingen komma hit, era kvinnor kommer ändå till oss varje sommar så vi kan knulla de ändå, men eran Statsapparat är naiv och dum, därför är vi här, likt parasiter.

Svenskar är mer som en förkylning, ett svagt virus som man kan slå ut väldigt lätt, Vi är ett avancerad Virus.

Vi är vana vid korrumperade Statsapparater, så vi utnyttjar den när vi kan, det är bara en överlevnadsgrej, sen visst är vi korrumperade, men vi står för det. Vi böjer oss inte som ni Svenskar gör,

Ni är knähundar, vi är Vargar, av Honung och Blod
Citera
2016-11-13, 13:05
  #171
Medlem
rex144s avatar
Det är skönt att emellertid läsa ett ärligt och och nyktert inlägg,

visst omständigheter formar en men blir det inte jobbigt när alla vill skryta? det måste skapa avundsjuka och illvilja, juggar ljuger (lek med ord) eller har ni kommit på jorden nu

Melania från Slovenien är nu first lady , slovener är kanske lite annorlunda jämfört med serber eller inte?
Citera
2016-12-08, 23:07
  #172
Medlem
senhackarens avatar
Vi är liksom ni svenskar vita och européer. Så vi har rätt att bo i vilket land i Europa. Du vet Europa måste hålla ihop. Har du tänkt så långt? Jag är bosnier, och stolt över mitt Europa och min vita ras. Jag skulle lika gärna kunna flytta till Danmark eller Norge. Eller varför inte Island. Varje Europé har rätt att bosätta sig vart som helst inom Europa. Zigenare är väll ett undantag. Inte ens på Balkan är dem populära. Balkan styrs inte av PK media som sionismen skiter ur sig.
Citera
2016-12-17, 15:43
  #173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikis
ber du balkan folket att vända tillbacka eller vill du bara reta upp de,att vända tilbacka efter 20 år till ett land som inte fins länge det är samma som om du hade bet all svensk folk som lämnade sverige på grund av fatigdom på 19 talet.samt att ni beskriver de att de har samma kultur som ni det är bara skit snack, vad menar ninär ni säger att de lever som svenskar , är det bra eller dåligt, jag tror att ni menar bra men man kan se det som dåligt också , angående deras inteligens så tror jag att slaviska folket har bätre inteligens än anglosaxerna, amerikanerna råkade bara ha tur och tåg allt de behövde från tesla för att kunna håla sin rika och moderna liv, och i med att ni svenskar är släkt folk med briterna självklart ska de dela kakan med er , annars hade ni varit ett fatig land liksom på 19 talet. på tal om inteligens sveriges bidrag till menskligheten , alfred nobel atombombens pioner istälet för att dela utt priser så borde ni be menskligheten om ursäkt tycker jag, du som skrev att de lever som svenskar är du stolt nu då, alla meniskor väljer att leva sitt liv som man vill vare sig det ska va i sverige ellet thailand, malorca eller usa ni har ingen rät att bästema eller förolempa försök i stälet ge menskligheten något som ni bli ihåg kommna .

Atombombens förfader? Du är otroligt dum. Läs lite svensk historia så ser du vilka enorma bidrag vi grtt till mänskligheten.
Linne, Berzelius, Dahlen, utveckling av ultraljud, pacemaker, it etc.
Citera
2017-08-22, 15:15
  #174
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
Inte så bra för sverige att man spenderar svenska pengarna i andra länder...
Är ju som somalierna o liknande som skickar socbidraget till släkten i hemlandet.
Du jämför förtjänade och skattade pengar från hårdarbetande Bosnier med somalisk analfabet som lever hela livet på sveriges bekostnad?!?
Cirka 50 000 personer som flytt Balkankriget fick uppehållstillstånd i Sverige 1993/1994.
25 år efter har de lika hög sysselsättning som vanlig svenne

Jag och många fler kom som högskoleutbildad. De flesta jobbar sedan 20 år tillbaka, betalar skatt och är bara plus till samhälle (en svensk kostar staten minst 1 miljon tills den är klar med högskolan)
Många som flydde var i arbetsför ålder, färdigutbildade, med ganska hög utbildningsnivå och arbetsmoral.
Citera
2017-08-22, 15:31
  #175
Medlem
Golonkas avatar
Jag skulle MYCKET gärna flytta till Kroatien eller Montenegro eller den del av Slovenien som har kust! Är fett trött på det svenska mjäk o mångkulturhelvetet! Juggar är glada, avslappnade och lättsamma. Jobbar hårt men vet att rulla hatt när det är dags för det! Tolererar absolut NOLL från invällda negrer och araber!
Citera
2017-08-22, 15:36
  #176
Medlem
Lasermopsens avatar
Är inte från Balkan, men min farfar kom från Tjeckien (dåvarande Sudet-Tyskland). Morfar från Slovakien. Kan inte språket, men ser det som en sista utväg o flytta dit man har sina rötter o landet inte har blivit muslimskt. Tänkte först på både Tyskland o Österrike där jag har mest släkt nu. Men dom länderna är ju nästan lika havererade som Sverige.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback