Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-10-28, 09:21
  #37
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Nej, det tror jag inte att det är. Men det känns väldigt otypiskt för en "blattebrud" att prutta framför andra människor. På det sättet så upplever jag dem som mer reserverade än "svennebrudar".

Ok, så svenska tjejer är mer benägna till (sjuk) prutthumor, menar du? Vilka fördomar du har.

Jag har inga som helst problem med att se en arabisk eller somalisk tjej framför mig som pruttande sadist mot en handikappad människa. Det behöver inte vara så, men det är inte på något sätt osannolikt.
Citera
2016-10-28, 17:36
  #38
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjalvebastedrang
Ok, så svenska tjejer är mer benägna till (sjuk) prutthumor, menar du? Vilka fördomar du har.

Jag har inga som helst problem med att se en arabisk eller somalisk tjej framför mig som pruttande sadist mot en handikappad människa. Det behöver inte vara så, men det är inte på något sätt osannolikt.
Jag är full av fördomar, precis som de allra flesta människor, men jag är mycket medveten om mina. Bara för att någonting är en fördom så betyder inte det att det är inkorrekt.

Även jag kan se en somalisk eller arabisk tjej vara sadistisk, och givetvis pruttar kvinnor från alla kulturer lika mycket egentligen, men jag har lättare att tro att det handlar om en så kallad "white-trash"-tjej i just det här fallet. Det behöver inte vara så. Det är, som du skriver, inte osannolikt att det handlar om en svart eller brun person också, men jag tror att chansen för att det är en vit tjej är större.

Tillägg: Du kanske inte träffar så mycket olika tjejer, vad vet jag, men jag kan berätta att invandrartjejer rent generellt är mer reserverade än svenska. Så tjejer ifrån andra kulturer känner sig nog mer obekväma att tömma sina tarmar på gas framför andra människor, än vad våra svenska tjejer gör. Därför tror jag ganska starkt på att mina fördomar stämmer i ett sådant här fall. Naturligtvis så finns det svenska tjejer som är enormt reserverade, och invandrartjejer som är extremt bekväma och öppna med allt, därför så säger jag inte att jag är 100% säker, bara att jag håller det som mer sannolikt att det handlar om en svensk tjej. Vill till och med dra till med att det är en svensk tjej som antagligen kommer ifrån arbetarklass, eller lägre medelklass.
__________________
Senast redigerad av Doodi 2016-10-28 kl. 17:47.
Citera
2017-10-16, 11:19
  #39
Medlem
Carl Serungs avatar
Hur gick det i detta ärendet?
Citera
2017-10-16, 13:41
  #40
Medlem
Teleslingas avatar
Ja, jag förstår inte hur detta kan ha tystats ner helt.
Citera
2019-10-04, 22:54
  #41
Medlem
nezzoms avatar
Folket vill veta,hur gick det till?.
Fyfaan vad läckert om jag är 85år
o en snygg 25åring backar upp röv i mitt ansikte...en liten fis i detta ögonblick
blir till en godis för mig.
Citera
2019-10-04, 23:01
  #42
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Folket vill veta,hur gick det till?.
Fyfaan vad läckert om jag är 85år
o en snygg 25åring backar upp röv i mitt ansikte...en liten fis i detta ögonblick
blir till en godis för mig.
Mm, en liten godis som smakar skit.
Citera
2019-10-04, 23:12
  #43
Medlem
Med tanke på hur mycket gas hon kunde släppa ut kan vi med största sannolikhet veta att hon är riktigt fet.

Pringles och cola diet är givet, och cigg såklart.

Ingen som vet vem fettot är? Gick det ej till domstol?
Citera
2019-10-07, 18:34
  #44
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Med tanke på hur mycket gas hon kunde släppa ut kan vi med största sannolikhet veta att hon är riktigt fet.

Pringles och cola diet är givet, och cigg såklart.

Ingen som vet vem fettot är? Gick det ej till domstol?
Så du tror inte som jag,en snygg välformad röv på en 25åring?
Citera
2019-10-08, 07:03
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Så du tror inte som jag,en snygg välformad röv på en 25åring?

Nej, snygga välformade kvinnor brukar inte tillverka så mycket gas på beställning som verkar ja använts här.

Ifall denna flicka blivit född innan WW 2 så hade tyskarna kunna spara in mycket pengar på
Zyklon B.
Citera
2019-10-08, 14:34
  #46
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Nej, snygga välformade kvinnor brukar inte tillverka så mycket gas på beställning som verkar ja använts här.

Ifall denna flicka blivit född innan WW 2 så hade tyskarna kunna spara in mycket pengar på
Zyklon B.
Hon som bajsade en 7,9m lång bajskorv
var ganska smärt det ryms nog mkt gas där också 😁
https://mobile.twitter.com/mxcartoon...88541574242304
Citera
2019-10-08, 14:38
  #47
Medlem
Blir så arg när jag hör sånt här. Tyvärr är vården fylld av snorungar och statushoror som inte borde få jobba men vi har ju brist.
Citera
2019-10-08, 14:48
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Jo, i Åstorp.Det där med att värma upp sängen genom att fisa verkar ju ändå lite finurligt.
En fis under täcket är bättre än en torva i spisen.
Gammalt djungelordspråk.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback